Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Ζωή μετά από σένα υπάρχει, μετά το πτυχίο ;



Είναι σχεδόν δυο κυρίες και κύριοι, και να φταίει που νηστεύω,να φταίει που το πιάτο ημέρας ήταν χυλοπίτα,να φταίει ο Τσιπρας, περίεργες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου, και να μαι πάλι εδώ. Σκέφτομαι ότι έχω να σας γράψω νέα μου σχεδόν ένα εξάμηνο, και όμως σαν και χθες θυμάμαι να γράφω σε άπταιστα emo γκρικλις ( Βλ. διπλά οΟ κλπ) το πρώτο μου ποστ σε τούτο δω το μπλοκ, ένα κείμενο που συγκλόνισε το πανελλήνιο, που τάραξε τη μπλογκσφαιρα, που συγκίνησε δεκάδες μπλογκερς που ταυτίστηκαν με το προσωπικό μου δράμα με τίτλο Είμαι ελεύθερη και στη καρδιά της κολλητής μου δεύτερη.Ένα κείμενο που όταν τελικά το έσβησα, είχε 4 προβολές και οι τρεις ήταν δικές μου από άλλον brower. Ετσι ύπουλα, ως δεινη πλεον μπλόγκερ σας οδηγησα στο σημερινο μας θεμα: τον χρονο.Με τον φοβο να πεθανω, απο γεραματα πριν να τελειωσω αυτο το κειμενο, μιας και το πληκτρολόγιο μου τους τελευταίους μήνες αρνείται να συνεργαστεί, σας παρουσιαζω το μεγαλο μου προβλημα: ΜΕΓΑΛΩΝΩ.


Τα σημάδια ηταν πολλα: στη σχολή οι συμφοιτητες αρχισαν να με κοιτανε με σεβασμο λες και ειμαι κανας σοφος Δρυιδης, τα γκομενάκια μου είναι μικρότερα κάτι που με βάζει στη κατηγορία "γρίας κότας με το ζουμί",ο μικρος μου αδερφός πηρε αμαξι, και οι παλιοί μου γκόμενοι που σε μένα φόραγαν κέρατα, σε άλλες φοράν στεφάνι.Εγώ μέχρι τώρα με σημαία μου το γνωστό σε όλους Yolo, ζούσα ένα έκτο δεύτερο πρώτο έτος , παραβλέποντας το γεγονός ότι πλέον έπειτα από ένα διήμερο ξενύχτι, χρειάζομαι 5 μέρες και ένα κιλό βασιλικό πολτό , για να σταθώ στα πόδια μου, ώς τη στιγμή που ήρθα αντιμέτωπη με τον χειρότερο μου φόβο : τα μαθηματικά. Ξέμεινα λοιπόν προκαιρού με μια οικογενειακή φίλη, που ακόμα δεν έχει αποφασίσει που θέλει να περάσει γιατί είναι πολύ νωρίς, και εκεί που συζητάμε θέματα που κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι άρθρα στη Σούπερ Κατερίνα, με ρωτάει τι έτος είμαι, και ω θέοι καταλαβαίνω ότι την περνάω σχεδόν 10 χρόνια.Ξαναμετράω με τα δάχτυλα τη διαφορά για σιγουριά , και μια με το κινητό γιατί άνθρωποι είμαστε, και το αποτέλεσμα είναι παντού το ίδιο: δεν είμαι πια 18 και πρέπει να σταματήσω να μετράω τα γεγονότα σα να έχω τελειώσει μόλις το λύκειο.

Αγαπητοί αναγνώστες , όσοι είστε μεγαλύτεροι μου θα κάνετε πάτ πάτ στον ιντερνετικό μου ώμο γιατί θα με καταλάβετε, και όσοι από εσάς είστε μικρότεροι μου, δώστε προσοχή γιατί κάποτε θα νιώσετε όπως ένιωσα και γω, το πρόβλημα μου θα γίνει και δικό σας, και τότε εγώ μπορεί να είμαι πολύ γριά για να μπαίνω στο ίντερνετ και να γράφω ανούσια μεν αλλά παρηγορητικά δε κείμενα. Ουσιαστικά τα πρώτα αυτά 23 χρόνια της ζωής μου, το μόνο που είχα να κάνω είναι να μαθαίνω: πρώτα πως να περπατάω, μετα την άλφαβητα, μετά αδιάφορα μαθήματα που ουδεμία σχέση είχαν με αυτό που ήθελα να ασχοληθώ, και τελικά μαθήματα που επιτέλους είχαν να κάνουν με αυτό που ήθελα να ασχοληθώ, αλλά πλέον ήταν αργά και εγώ είχα κουραστεί. Ότι σημαντική απόφαση για το μέλλον μου είχα πάρει ώς τώρα ,με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, συνδέοταν με την εκπαίδευση, και έρχομαι ξαφνικά αντιμέτωμη με κάτι άγνωστο.Σκαρφάλωσα τη πυραμίδα της μάθησης, και έχω μια ξεκάθαρη θέα των επιλογών μου, και πρέπει να διαλέξω, για πρώτη φορά τι πραγματικα θα κάνω στη ζωή μου εγώ, που ακόμα κατεβαίνω στα Χανιά με τα άπλυτα μου, για να μου τα πλύνει η μαμά μου, και διαβάζω τα Harry Potter οταν είμαι άρρωστη;

Και κάθομαι τώρα, ολόμοναχη στο σπίτι , χωρίς να με παίρνει η μητέρα μου ανά μισή ώρα να δει αν είμαι καλά και ανατωτιέμαι τι πρέπει να κάνω τώρα που είμαι πιο ενήλικη από ποτέ. Να γυρίσω εδώ στο νησί με τα 5 γράμματα, και να βόσκω πρόβατα στα δεκάδες στρέμματα μας - υποψηφιοι γκόμενοι μην ξεχνιέστε; Να ταξιδέψω τον κόσμο με τα 10 ευρώ που έχω αποταμιεύσει τόσα χρόνια; Να βάλω το πτυχίο στο κώλο μου και να χρησιμοποιήσω τη ομορφιά μου ώστε να γίνω πόρτα σε γσνωστά μπαρς της Θεσσαλονίκης;Να κάτσω εδώ τον καναπέ και να περιμένω τον θάνατο μου;













36 σχόλια:

  1. Προτείνω τη γ) επιλογή "να βάλεις το πτυχίο στον κώλο σου και να γίνεις πόρτα σε γνωστά μπαρ της Θεσσαλονίκης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινες και προαγωγός τώρα ρε?

      Διαγραφή
    2. Για σένα έχω το καλύτερο κομμάτι φυλαγμένο.

      Διαγραφή
    3. Ας γίνει.Από Σεπτέμβρη ή μεταπτυχιακό ή πόρτα στο Μαρκίζ.

      Διαγραφή
  2. Να κρατήσεις τα 10 ευρώ για τσιγάρα αν καπνίζεις, να πάρεις τον κώλο σου να κατέβεις Χανιά και να πάμε για μπύρες. Οι μπύρες λύνουν όλα τα προβλήματα, ακόμα και μετα θάνατον.

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόεδρε, είσαι Χανιά;
      Έχεις μείνει ποτέ Χανιά για πάνω από μια εβδομάδα;

      Σήμερα κλείνω επισήμως δύο εβδομάδες στο νησί με τα πέντε γράμματα και πολύ φοβάμαι ότι αν μείνω και άλλο εδώ θα καταλήξω ή ΑΑ ή γειτόνισσα της Βίκυς Σταμάτη

      Διαγραφή
    2. Μόνιμα μένω πλέον.
      Να πάμε μαζί στους ΑΑ να τους ποτίσουμε όλους, ωραία θα περάσουμε!

      Διαγραφή
    3. ωωωωω και τι κανετε επαε?

      εχεις δυο μερες καιρο,μετα ανεβαινω σαλονικα

      Διαγραφή
    4. Πέμπτη πάμε για μπύρες σα μικρά παιδιά που είμαστε!

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    5. Πεμπτη φευγω η σημερα η τιποτα!

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    7. Και κάπως έτσι έμαθα ότι ο Πρόεδρος ζει στην Κρήτη.
      Και πόσο λάθος εγώ που τον φανταζόμουν σε διαμέρισμα των Αθηνών να κατεβαίνει μόνο για μπύρες ως το μαγαζί της γωνίας..

      Διαγραφή
  3. Εγώ θα έπαιρνα τα λεφτά μου από την Ελβετία και θα ταξίδευα σε όλον τον κόσμο και θα άνοιγα σουβλατζίδικο στα ξένα. Θα ταν μεγάλη επιτυχία καθώς οι ξένοι δε θα χαν ξαναδεί τυλιχτό με πτυχίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε μια κρίση πριν κατέβω τώρα στα Χανιά άκουσα μια φωνούλα στο μυαλό μου να λέει "Μην είσαι μαλάκας πάρε τα λεφτά , πάρε 10 στρινγκ, και γιολο", αλλά τελικά έκατσα στα αυγά μου γιατί έβγαινε υπέρβαρη η βαλίτσα (τα δέκα ευρώ είναι σε πεντάλεπτα).

      Διαγραφή
  4. Μαρούλι σε νιώθω, πατ πατ.

    Ο χρόνος δείχνει και σε μένα το σκληρό και άκαρδο πρόσωπό του. Σε μένα που μαζί περάσαμε μέρες ξέγνοιαστες μη κάνοντας τίποτα ή κάνοντας άχρηστα πράγματα. Αλλά έτσι είναι, το μόνο που θέλουν μερικοί είναι να περάσουν καλά και μετά δεν νοιάζονται για σένα.

    Όσο για το πτυχίο, με απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα. Προς το παρόν έχω βάλει στο μάτι ένα και σύντομα θα πάω να το ζητήσω. Πάω με την ελπίδα να δέσει το πράμα. Έχω ακούσει όμως ότι η γλύκα των πρώτων ημερών φεύγει γρήγορα και μετά έχει μόνο γκρίνια. Εμένα δεν με νοιάζει όμως, με μας θα είναι αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

    Χθες έπιασα αυτό το ενθύμιο από το δημοτικό που χει τις φάτσες μας με τα ονοματεπώνυμα και επειδή είμαι σκληροπυρηνική όχι απλά το ξεφύλλισα μέχρι το τέλος αλλά τους έψαξα έναν προς έναν στο facebook.

    Tελικός απολογισμός;

    Τρεις αρραβωνιασμένοι
    Δυο με παιδιά
    Ένας μεταπτυχιακο στην Ευρωπη
    Πέντε με δουλειά
    Τρία μπακούρια
    Μία fashion blogger
    Δέκα+ με πτυχίο

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτο θα είναι το πιο σοβαρό πράγμα που έχεις ακούσει και μάλλον θα ακούσεις ποτέ από μένα. Μαρούσκα σημείωνε:

    Πάνε σε ένα περίπτερο (της επιλογής σου) και πάνε άλλαξε τα 5λεπτα με ένα κανονικό 10ευρω. Με το 10ευρω πάρε ταξί (για τη γκλαμουριά) και πάνε σε τράπεζα της επιλογής σου. Από την τράπεζα πάρε χίλια με δυο χιλιάρικα ευρώ δάνειο, διακοποδάνειο, θαλασσοδάνειο, φοιτητοδάνειο, πουτσοδάνειο, ότι δάνειο τέλος πάντων σου δίνουν. Στη τελική πάρε πιστωτική. Δώσε για εγγύηση 1000 ή 2000 (ανάλογα πόσα θα πάρεις) IOU's του ενός ευρώ, την υπόσχεση ότι θα πάρεις πτυχίο με 10 και εν ανάγκη τον κώλο σου (νομίζω αυτό θα φτουρίσει πιο πολύ απ'όλα) και μόλις πάρεις τα λεφτά ξαναπάρε ταξί (πρέπει να σου χου περισσέψει ρέστα από το προηγούμενο λογικά και πάνε κατευθείαν αεροδρόμιο. Διάλεξε την πρώτη πτήση για οπουδήποτε εκτός ευρώπης και γύρνα όταν δεν σου χεουν μείνει ούτε λεφτά ούτε αντοχές. Αυτα.

    ΥΓ: Τα στρινγκ θα τα αγοράσεις από κει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενε Τρυποκαρυδε για καποιο λογο αυτη η ιδεα μου αρεσε πιο πολυ και απο το υπεροχο σπιτικο φα(γ)ι που εχουμε σημερα (μπουρεκι γκουγκλαρε) .Τη κραταω ως φυλακτο και υποσχομαι μια μερα να την κανω.!

      Τα φιλια μου <3

      Διαγραφή
  7. Εισαι 23 και αγχωνεσαι για το μελλον σου;

    Κατσε να στριψουμε ενα απο τα μεγαλα να χαλαρωσεις. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Damn μάνολο, ειμαι στο πατρικο μου δυο εβδομαδες τωρα και το μονο που στριβουμε ειναι το ζυμαρι για να φτιαξουμε καλιτσουνια, ανθρωπος ειμαι και γω λυγισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητό Μαρούλι ελπίζω μέσα στις αποφάσεις να είναι και το να γραφεις συχνότερα εδώ.
    Είχα βαρεθεί να βρίσκω κλειστή την πόρτα σου, τυχαία είδα πως κάτι έγραψες..

    Επίσης: νηστεύω και χυλοπίτα δε πάνε μαζί (η χυλοπίτα έχει αυγά άρα δεν είναι νηστίσιμη).
    Επίσης: Γιατί ποτέ εδώ δε μιλάς για τα εκπληκτικής αισθητικής και ενδιαφέροντος που κάνεις αλλού (clue: Τumblir);;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαστε εργάζονται νόμιμα υπό την τοκογλύφοι 1951 προσφέρουμε στιγμιαία δάνεια μετρητών στους κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα οι εργαζόμενοι. Εμείς θα παρέχει την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Αποπληρωμή μακροπρόθεσμων (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά από τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.

    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και έχουν λάβει άδεια άδεια.
    Οικονομική ενίσχυση σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης επικοινωνήσετε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαστε εργάζονται νόμιμα υπό την τοκογλύφοι 1951 προσφέρουμε στιγμιαία δάνεια μετρητών στους κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα οι εργαζόμενοι. Εμείς θα παρέχει την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Αποπληρωμή μακροπρόθεσμων (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά από τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.

    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και έχουν λάβει άδεια άδεια.
    Οικονομική ενίσχυση σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης επικοινωνήσετε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαστε εργάζονται νόμιμα υπό την τοκογλύφοι 1951 προσφέρουμε στιγμιαία δάνεια μετρητών στους κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα οι εργαζόμενοι. Εμείς θα παρέχει την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Αποπληρωμή μακροπρόθεσμων (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά από τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.

    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και έχουν λάβει άδεια άδεια.
    Οικονομική ενίσχυση σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης επικοινωνήσετε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου αγαπητέ madams και κύριοι!

    Η λύση είναι στην πόρτα σας. Η λύση για να λύσει όλα τα οικονομικά προβλήματά σας. Θέλετε να πάρετε πίστωση για την υλοποίηση των έργων σας. Απευθύνω έκκληση σε όλους εκείνους που έχουν ανάγκη χρηματοδότησης για τη ρητή τους ότι θα προσφέρουν τα χρήματα των 3.000 € - € 6.000.000 πιστεύεται ότι ο καθένας είναι σε θέση να επιστρέψει με τόκο 3% ετησίως, και το χρονικό διάστημα μεταξύ 1 έως 35 έτη, ανάλογα με το απαιτούμενο ποσό. Κάνω τόσο στους ακόλουθους τομείς:

    - Χρηματοδότηση Δάνεια

    - Broken υπόσχεση

    - Επενδύσεις Δάνειο

    - Δάνεια Auto

    - Σταθεροποίηση χρέους

    - Εξαγορά της πίστωσης

    - Προσωπικό δάνειο

    - Είστε στο αρχείο

    Είστε κολλημένοι, απαγορεύεται η τράπεζα και δεν έχετε το όφελος των τραπεζών ή έχετε καλύτερα ένα έργο και χρειάζεται χρηματοδότηση, κακή πιστωτική ή χρειάζονται χρήματα για να πληρώσει τους λογαριασμούς, τα χρήματα για να επενδύσουν στην επιχείρηση. Μπορούμε να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας μέσα σε 72 ώρες
    Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου: Thecommunityloancompany@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου αγαπητέ madams και κύριοι!

    Η λύση είναι στην πόρτα σας. Η λύση για να λύσει όλα τα οικονομικά προβλήματά σας. Θέλετε να πάρετε πίστωση για την υλοποίηση των έργων σας. Απευθύνω έκκληση σε όλους εκείνους που έχουν ανάγκη χρηματοδότησης για τη ρητή τους ότι θα προσφέρουν τα χρήματα των 3.000 € - € 6.000.000 πιστεύεται ότι ο καθένας είναι σε θέση να επιστρέψει με τόκο 2% ετησίως, και το χρονικό διάστημα μεταξύ 1 έως 35 έτη, ανάλογα με το απαιτούμενο ποσό. Κάνω τόσο στους ακόλουθους τομείς:

    - Χρηματοδότηση Δάνεια

    - Broken υπόσχεση

    - Επενδύσεις Δάνειο

    - Δάνεια Auto

    - Σταθεροποίηση χρέους

    - Εξαγορά της πίστωσης

    - Προσωπικό δάνειο

    - Είστε στο αρχείο

    Είστε κολλημένοι, απαγορεύεται η τράπεζα και δεν έχετε το όφελος των τραπεζών ή έχετε καλύτερα ένα έργο και χρειάζεται χρηματοδότηση, κακή πιστωτική ή χρειάζονται χρήματα για να πληρώσει τους λογαριασμούς, τα χρήματα για να επενδύσουν στην επιχείρηση. Μπορούμε να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας μέσα σε 72 ώρες
    Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου: Thecommunityloancompany@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hi dear sir and madams

    The solution is at your door. Solutions to solve all your financial problems. You want to take credit for the realization of your projects. I appeal to all those who need funding for their express offering money of € 2000 - € 6000.000 credible to anyone able to repay with interest of 2% per year, and periods ranging from 1-35 years, depending on the required amount. Do the following fields:

    - Financial Loan

    - Mortgages

    - Investment Loan

    - Auto Loan

    - Debt Consolidation

    - Acquisition of credit

    - Personal loan

    - You're on file

    You are stuck, prohibited bank and you do not have the benefit of banks or you better have a project and need financing, bad credit or need money to pay bills, money to invest in business. We are able to satisfy our customers within 72 hours

    Contact e-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαστε εργάζονται νόμιμα υπό την τοκογλύφοι 1951 προσφέρουμε στιγμιαία δάνεια μετρητών στους κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα οι εργαζόμενοι. Εμείς θα παρέχει την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Αποπληρωμή μακροπρόθεσμων (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά από τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.
    Από
    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και έχουν λάβει άδεια άδεια.
    Οικονομική ενίσχυση σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης επικοινωνήσετε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαστε εργάζονται νόμιμα υπό την τοκογλύφοι 1951 προσφέρουμε στιγμιαία δάνεια μετρητών στους κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα οι εργαζόμενοι. Εμείς θα παρέχει την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Αποπληρωμή μακροπρόθεσμων (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά από τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.
    Από
    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και έχουν λάβει άδεια άδεια.
    Οικονομική ενίσχυση σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης επικοινωνήσετε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ψάχνετε για ένα επιχειρηματικό δάνειο; προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτων, σπουδαστικών δανείων, το δάνειο σταθεροποίησης χρέους, τα ακάλυπά δάνεια, επιχειρηματικά κεφάλαια, κλπ .. Ή έχετε αρνηθεί ένα δάνειο από μια τράπεζα ή ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για οποιουσδήποτε λόγους. Είμαστε ιδιώτες δανειστές, τη χορήγηση δανείων σε επιχειρήσεις και ιδιώτες σε ένα χαμηλές και προσιτές επιτόκιο επιτόκιο 2%. Αν ενδιαφέρεστε; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στο (fredrickpetersonloan@gmail.com) και να πάρει το δάνειό σας σήμερα
    Χαιρετισμούς,
    Fredrick Peterson επενδύσεων Team

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είμαστε εργάζονται νόμιμα υπό την τοκογλύφοι 1951 προσφέρουμε στιγμιαία δάνεια μετρητών στους κυβέρνησης και του ιδιωτικού τομέα οι εργαζόμενοι. Εμείς θα παρέχει την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Αποπληρωμή μακροπρόθεσμων (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά από τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.
    Από
    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και έχουν λάβει άδεια άδεια.
    Οικονομική ενίσχυση σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα αίτησης επικοινωνήσετε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαστε εργάζονται νόμιμα στο πλαίσιο της τοκογλύφοι 1951 που προσφέρουμε άμεσα δάνεια σε μετρητά για την κυβέρνηση και τον ιδιωτικό τομέα εργαζόμενους. Θα παρέχουμε την καλύτερη υπηρεσία για σας.
    Χρειάζεται επειγόντως χρήματα;
    * Πολύ γρήγορη και εύκολη μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    * Αποπληρωμής ξεκινά οκτώ μήνες μετά μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας.
    Καταθετικός λογαριασμός
    * Τα χαμηλά επιτόκια 2%
    * Η επιστροφή της μακροπρόθεσμης (1-30 ετών) περιόδου.
    * Η διάρκεια του δανείου καταβάλλεται σε μηνιαία βάση και είναι ευέλικτο.
    * Πόσο καιρό χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει; Μετά την υποβολή της αίτησης δανείου
    Μπορείτε να περιμένετε μια αρχική απάντηση του λιγότερο από 24 ώρες.
    Χρηματοδότηση σε 72-96 ώρες μετά τη λήψη των πληροφοριών που χρειαζόμαστε.
    Από
    Επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας εγκριθεί και αδειοδοτηθεί με άδεια χρήσης.
    Οικονομική βοήθεια σε άλλες χώρες.
    Για περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις επικοινωνήστε με αυτά τα δάνεια.

    E-mail: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Website: Thecomloan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή μέρα,
     
    Ο καθένας, χρειάζεστε επειγόντως δάνειο για να χρηματοδοτήσετε την επιχείρησή σας, να δημιουργήσετε μια εταιρεία ή να ικανοποιήσετε τις ανάγκες σας, η FRED LARRY LOAN COMPANY, είναι πάντα διαθέσιμη για να σας βοηθήσει όταν έχετε φύγει όλη η ελπίδα.

    Να πάρει ένα νόμιμο δάνειο ήταν πάντα ένα τεράστιο πρόβλημα για τα άτομα που έχουν οικονομικό πρόβλημα και χρειάζονται λύση σε αυτό. Το θέμα της πίστωσης και των ασφαλειών είναι κάτι που οι άνθρωποι ανησυχούν πάντα όταν αναζητούν ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή. Αλλά έχουμε κάνει αυτή τη διαφορά στον δανεισμό με αξιοπιστία. Δίνουμε δάνειο από το φάσμα των $ 500.000 έως $ 500.000.000.000. Είμαστε εγγεγραμμένοι, εγγυημένοι και πιστοποιημένοι από την κυβέρνηση, διεθνώς, η Fred Larry Loan Company είναι η λύση για όλα τα οικονομικά σας προβλήματα, τα δάνεια μας είναι εύκολα, φθηνά και γρήγορα και δίνουμε δάνεια σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, ιδρύματα, επιχειρηματικούς οργανισμούς και ανθρώπους Όλα τα είδη σε όλο τον κόσμο.

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τα εξής:

    Δάνεια για οποιοδήποτε είδος και σκοπό,

    Δεν υπάρχει κοινωνική ασφάλιση και δεν υπάρχει πιστωτικός έλεγχος, εγγύηση 100%. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πείτε ακριβώς τι θέλετε και σίγουρα θα κάνουμε το όνειρό σας πραγματικότητα. (FRED LARRY LOAN COMPANY). Λέει ΝΑΙ όταν οι τράπεζες σας λένε ΟΧΙ. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για το ποσό του δανείου που χρειάζεστε για να ταιριάξετε τον προϋπολογισμό σας,
    Πάρτε το δάνειό σας τώρα με επιτόκιο 3%.
    Στείλτε μας email τώρα στο (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή μέρα,
     
    Ο καθένας, χρειάζεστε επειγόντως δάνειο για να χρηματοδοτήσετε την επιχείρησή σας, να δημιουργήσετε μια εταιρεία ή να ικανοποιήσετε τις ανάγκες σας, η FRED LARRY LOAN COMPANY, είναι πάντα διαθέσιμη για να σας βοηθήσει όταν έχετε φύγει όλη η ελπίδα.

    Να πάρει ένα νόμιμο δάνειο ήταν πάντα ένα τεράστιο πρόβλημα για τα άτομα που έχουν οικονομικό πρόβλημα και χρειάζονται λύση σε αυτό. Το θέμα της πίστωσης και των ασφαλειών είναι κάτι που οι άνθρωποι ανησυχούν πάντα όταν αναζητούν ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή. Αλλά έχουμε κάνει αυτή τη διαφορά στον δανεισμό με αξιοπιστία. Δίνουμε δάνειο από το φάσμα των $ 500.000 έως $ 500.000.000.000. Είμαστε εγγεγραμμένοι, εγγυημένοι και πιστοποιημένοι από την κυβέρνηση, διεθνώς, η Fred Larry Loan Company είναι η λύση για όλα τα οικονομικά σας προβλήματα, τα δάνεια μας είναι εύκολα, φθηνά και γρήγορα και δίνουμε δάνεια σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, ιδρύματα, επιχειρηματικούς οργανισμούς και ανθρώπους Όλα τα είδη σε όλο τον κόσμο.

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τα εξής:

    Δάνεια για οποιοδήποτε είδος και σκοπό,

    Δεν υπάρχει κοινωνική ασφάλιση και δεν υπάρχει πιστωτικός έλεγχος, εγγύηση 100%. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πείτε ακριβώς τι θέλετε και σίγουρα θα κάνουμε το όνειρό σας πραγματικότητα. (FRED LARRY LOAN COMPANY). Λέει ΝΑΙ όταν οι τράπεζες σας λένε ΟΧΙ. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για το ποσό του δανείου που χρειάζεστε για να ταιριάξετε τον προϋπολογισμό σας,
    Πάρτε το δάνειό σας τώρα με επιτόκιο 3%.
    Στείλτε μας email τώρα στο (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχετε περάσει δύσκολες στιγμές για να πάρει ένα δάνειο τώρα ανησυχείτε nomore επειδή Lucas δανείου δανεισμού Compania προσφέρουν όλα τα είδη δανείου και προσφέρουμε επίσης ασφαλές σπίτι δανείου, καθώς και δάνειο για να επενδύσουν στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας τώρα: Mobile whatsapp: +1 (857)325-5437 Email: lucasloanlendingcompania@gmail.com Ιστοσελίδα: http://lucasloanlendingcompania.webs.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή