Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

I only like you 'cause you have semen on your hair


 Εδω στην ξενιτια φιλες και φιλοι παρολιγο να κανω πραγματικοτητα την γνωμη που εχουν οι υπολοιποι Ευρωπαιοι για τους Ελληνες και να κοιμαμαι κατω απο γεφυρες με σκαλιστα αγγελακια κρατωντας ενα χαρτονι "Help me, sono una poor greca", μιας και για λιγες μερες το μονο που εβρισκα σε σπιτι ηταν ενα ερρειπιο σε μια περιοχη καλοφημη (στους κυκλους των εκδιδομενων και των γαγκστερ).

Εκεινες τις δυσκολες ωρες αγωνιας και πεινας (σας ειπα οτι εδω τα μεσημερια κλεινουν μεχρι και οι πιτσαριες , γαμω την σιεστα μου γαμω;) φυσηξα τον αναπτηρα σαν ενα συγχρονο κοριτσακι με τα σπιρτα και εκανα μονο μια ευχη

Αν υπαρχει θεος,ελπιζω να κοιμομαστε κατω απο την γεφυρα
.
Και πως τα φερνει ετσι ρε φιλε η εκδιδομενη η ζωη και να μαι τωρα στο glamorous διαμερισμα μου-που μοιραζομαι με δυο θεοτητες-,να πινω σαμπανια μεσα στο τζακουζι.Κυριες και κυριοι μπορει θεοτητες να υπαρχουν πολλες, αλλα δεν πεφτουν τυχαια στο δρομο μου οποτε τωρα πλεω σε πελαγη σπιτικης ευτυχιας.Επειδη ομως η μια θεοτητα μπορει να διαβασει ελληνικα και μετα να με πνιξει στον υπνο μου, θα ασχοληθουμε σημερα με την αλλη που ειναι αλλοδαπη και ασχετη με την τεχνολογια.

Με ειχε βγαλει που λετε προκαιρου βολτα ο συγκατοικος ο αλλοδαπος, να κατουρησω στο παρκο,και εκει που χαζευα απεναντι το φαναρι που ελεγε "Alt" ,τον βλεπω να ξερογλειφεται κοιτωντας ενα πιπινιον.Πηγα να τον σκουντηξω και να του πω "Α να χαθεις αλητηριε,εδω συνοδευεις μια κυρια και κοιτας ξενα κωλαρακια και δη τριχωτα;" αλλα αργω να στροφαρω οταν αλλαζω την γλωσσα στις ρυθμισεις και με προλαβε
"I love people at your age.They just wanna hear that they are beautiful and they will get laid with you." ειπε ο αλητης με μια ανεση και μια χαρα σα να λεγε οτι η γη γυριζει και συνεχισε να κοιταει το κωλαρακι. Εκει εγω ως εικοσαχρονο σκεπτομενο νιατο που βραζει το αιμα του,τον επιασα απο το πετο ,ετριξα τα δοντια μου, εκανα σκληρη σα πετρα την ματια μου και πεταω με οργη και σαλια "Basta re fratello... " αλλα το μυαλο μου ηταν πιο γρηγορο απο την γλωσσα μου (και σας πληροφορω οτι αυτο συμβαινει σπανια) και μου πεταξε ενα "Δασκαλε που διδασκες και λογο δεν εκρατεις" και καπως ετσι καταπια την οργη μου και εφτασα στην ερωτηση του μηνα

ρε παιδια μηπως ειχε δικιο ο αλητηριος;








πι.ες Ο τιτλος ειναι μια προχειρη μεταφραση ενος πολωνεζικου τραγουδου για να μην παει αλλου το μυαλο σας.

11 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και τώρα είδα και το σχόλιο σου στο προηγούμενο ποστ, α να χαθείτε όλοι σας. Ζηλιάρηδες!

      Διαγραφή
    2. Μαρουλι που νομιζε οτι ειχε κανει log in αλλα επεσε εξω16 Νοεμβρίου 2012 στις 2:35 π.μ.

      Μα,μα δεν μπορω να το δεχτω.
      Δηλαδη μπορω να ριξω γκομενακι λεγοντας του "Μαναμου δεν ξαναματαειδα τετοιαν ομορφια σε ουλη τη γη,εισαι σαν αγγελος κυριου;"

      πι.ες εγω αγαπαω τους μπασιστες , αλλα το ιντερνετ και οι συμπτωσεις με αναγκασαν να σου απαντησω με τον εν λογω αρθρο.

      Διαγραφή
  2. Αν είχε δίκιο θα είχα γλιτώσει ένα ποσοστό 50% από τις χυλόπιτες που έχω φάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρτάλ' άμα αξιωθώ να κάτσω να γράψω καμακοδηγό θα καταλάβεις που οφείλονται οι χυλόπιτές σου.

      Διαγραφή
    2. Μαρουλι που νομιζε οτι ειχε κανει log in αλλα επεσε εξω16 Νοεμβρίου 2012 στις 2:37 π.μ.

      Μαστερ εγω και το παρταλι (παιρνω πρωτοβουλιες) απαιτουμε οδηγο "Πως να καμακωσετε 21χρονα πιπινια".

      Διαγραφή
    3. Μαρουλι που νομιζε οτι ειχε κανει log in αλλα επεσε εξω16 Νοεμβρίου 2012 στις 2:39 π.μ.

      Μαστερ εγω και το παρταλι απαιτουμε οδηγο "πως να ριξετε 21χρονα πιπινια"

      Διαγραφή
    4. Μαρουλι που νομιζε οτι ειχε κανει log in αλλα επεσε εξω16 Νοεμβρίου 2012 στις 3:00 π.μ.

      Φιλε,ειμαι καθυστερημενη.Ας γραψω αλλη μια φορα το ιδιο μηνυμα μηπως και δεν το μαθατε ηδη απ'εξω

      Μαστερ εγω και το παρταλι απαιτουμε οδηγο "πως να ριξετε 21χρονα πιπινια"

      Διαγραφή
    5. Δεν χρειάζομαι οδηγούς και σοφέρ...
      ...αυτές οι χυλόπιτες με έχουν κάνει τον εραστή που είμαι σήμερα!

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω η ερώτηση να είναι ρητορική και να πρόκειται για cliffhanger
    διότι ανυπομονώ να μάθω πώς βρέθηκες στα πούπουλα (όπως σου αρμόζει)
    και τι ακριβώς εννοείς όταν εύχεσαι
    «Αν υπαρχει θεος,ελπιζω να κοιμομαστε κατω απο την γεφυρα».

    ?????
    (η εικονογράφηση καθολικότατη, μου άρεσε πολύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρουλι που νομιζε οτι ειχε κανει log in αλλα επεσε εξω16 Νοεμβρίου 2012 στις 2:59 π.μ.

    Δαφνη μου περασα πολυ ωρα στην αναζητηση του google προσπαθωντας να καταλαβω αυτην την λεξη την αγνωστη,την εγγλεζικη που μου γραψες αλλα και παλι tην μετεφρασα ως την "τελευταια σκηνη απο επεισοδιο ελληνικης σειρας" και δυστυχως θα σε απογοητευσω μα δεν υπαρχει συνεχεια.

    Ομως για σενα και μονο αποκαλυπτω οτι βρεθηκα στα πεπουλα ως εξης: Εγω και η ελληνιδα συνοδοιπορος-πλεονσυγκατοικος καθομαστε σαν απορες σε κατι σκαλοπατια , εχοντας μολις κανει επιδρομη σε ιταλεζικο φουρνο και κοιταμε την τελευταια μας ελπιδα - τα τηλεφωνα απο μικρες αγγελιες του πανεπιστημιου-.Λιγο πριν μας παρουν τα ζουμια , μας απαντησε στο τηλεφωνο ενα τρελο αγορι που μολις εμαθε οτι ειμαστε ελληνιδες, πεταξε ενα "ελα μωρε και τι κανεις".Εκει (στο μωρε συγκεκριμενα) καταλαβα οτι αυτος ειναι το μελλον μου στην Γενοβα.E αυτος ο τυπος εχει ενα πολυ glamorous lifestyle,και μας συνεπηρε και μας και απο τα αλωνια κυκλοφορουμε με κραγιονια μεσα στο σπιτι.

    Οσο για την ευχη μου,ηταν οτι αμα ειναι να μεινω αστεγη,ας υπαρχει τουλαχιστον και ενας αστεγος θεουλης να με βοηθησει (πριν πεσω στην πορνεια,τα ναρκωτικα,και τα κεμπαμπ)

    πι.ες Στο επομενο επεισοδιο θα δειτε αποκλειστικα μια σελιδα απο το ημερολογιο ενος Μαρουλιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή