Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Βιασμος απο ελεφαντα



Η παρθενογεννεση ειναι σαν μια οικονομικα ισχυρη Ελλαδα.



Λεγοντας λοιπον μια ηλιθια δικαιολογια που την βασιζω σε μια παρομοιωση που σκεφτηκα πριν απο ενα πενταλεπτο και μαλιστα μετα την καταναλωση ενος λιτρου γαλακτος, κλεβω το αρθρο του Μιχαλη-του-γνωστου- και αλλαζω και τον τιτλο για να μην με πειτε και κλεφτρα.Και τωρα λοιπον που τιναξα απο πανω μου τις τυψεις και τα απομειναρια των μπισκοτων, φοραω το καλο μου το Skip χαμογελο και
Ευχομαι βιασμο απο ελεφαντα:

-Σε αυτους που δεν πηγαν πενθημερη για να διαβασουν για τις πανελληνιες:
Σορυ που θα σας το πω παιδες, αλλα ειστε τριπλα μαλακες , αφου
  1. Χάνετε πεντε μερες ξεγνοιασιας με σεξουαλικως ερεθισμενους συμμαθητες , ετοιμους να κανουν οτι καφριλα δεν εκαναν τους τελευταιους 8 μηνες
  2. νομιζετε οτι θα σας σωσουν επτα μερες διαβασματος οταν οι τα κενα σας συναγωνίζονται σε μεγεθος τις κουφαλες στους τραπεζιτες μου,
  3. (στο τελος )καταληγετε να σκεφτεστε το τι θα κανουν οι μισητοι συμμαθητες σας την ωρα που εσεις καθεστε μπροστα στο DVD της κατευθυνσης και κοιτατε τον τοιχο.

-Που γελανε ιντερνετικα λεγοντας LOL.
H μαλλον που αναφερουν αυτην την λεξη. Η μαλλον σε αυτους που εχουν σκεφτει να πουν αυτην την λεξη .Βασικα ειμαι αμείλικτη.Ευχομαι το μικρο o απο το lol να γινει κεφαλαιο μετα τον βιασμο απο τον κέρσορα μου.

-Σε αυτους που σε αποκαλουν με το επιθετο σου.
Μαντεψε γιατι σου συστηθηκα με το μικρο μου.ΝΑΙ μικρε Einstein για να με αποκαλεις με αυτο.

-Σε αυτους που κοιτανε κινητα χωρις την αδεια των ιδιοκτητων τους.
Γυφτο ε γυφτο, το οτι αναπνεουμε τον ιδιο αερα δεν σημαίνει οτι μπορεις να βλεπεις το γυμνο μοντελο που εχω βαλει για φοντο στο κινητο μου, ποσο μαλλον να βλεπεις τις κλησεις και τα μηνυματα μου.

-Σε αυτες που φορανε τακουνια σε νησια.
Ας γυρισουμε μερικες βδομαδες πισω,στο νησακι που λιασαμε τις κορμαρες μας. Καλοκαιρακι λοιπον ,αλμυρα, αερακι, ζουζουνια, γαϊδουράκια, καικακια, τελαληδες που διαφημιζουν μπριτζολακια, γιαγιαδες με τζεμπερια , ηλιοκαμμενοι τουριστες που μυριζουν αντιλιακο,ανωμαλα στενοσοκακα και θεα στην θαλασσα.
Τι λειπει για να συμπληρωθει ιδανικα το τοπιο;.
Ναι η Σουλα με τα χρυσα της ψιλοτακουνα

-Σε αυτες που πανε για camping με το νεσεσερ και το ισιωτικο τους.
Αληθεια. Εγω ευχαριστουσα την ανωτερη δυναμη στην οποια πιστευω , επειδη ειχαμε κοινοχρηστες τουαλετες χωρις σύφιλη στο camping που αράξαμε, και αυτες κανανε τον σταυρο τους επειδη ειχε πρίζες διπλα στο καθρεφτη ωστε να βλεπονται την ωρα που ισιωνουν τα μαλλια και παραλληλα τραβανε την γραμμη στο ματι.

-Σε αυτους που απαντανε με αγενεια στην ευγενεια.
Πισω απο το αγουροξυπνημένο μου βλεμμα κρυβεται ενα μισος για την ανθρωποτητα .Κι' ομως συγκεντρωνω οσο πολιτισμό εχω δεχτεί τα τελευταία 20 χρονια της ζωης μου, και σου λεω καλημέρα. Του "Ουργκ" και η ξινισμενη σου σκυλοφατσα δεν ειναι αποδεχτη απαντηση.

-Σε αυτους που καθονται μπροστα απο τις πορτες των μεσων μεταφορας.
Την τελευταια φορα που πηγα να βγω απο το μετρο και ειδα 20 καθυστερημενα κορακια μπροστα μου πραγματικά εξεπλαγην καθως πιστευα οτι με τοσες καταρες που τους εχει ριξει καθε νοήμων ανθρωπος που ξερω, θα ειχαν εξαφανιστει.

-Σε αυτους που βαζουν τα πραγματα τους στο διπλανο καθισμα.
Η θεση στην οποια καθονται τα κολοκυθακια Ισπανιας που πηρες απο την λαικη , ειναι προορισμενη για τον κωλαρακο μου. Αντε -επειδη με μεγαλωσαν μεσα στο σις και το σας- θα την παραχωρησω στον ρυτιδιασμενο 90χρονο κωλαρακο της διπλανης μου.

-Σε αυτους που το σπιτι τους μυριζει παντα eau de chlorine και μπορει να γινει χειρουργικη επεμβαση σε καθε επιφανεια του σπιτιου.
Απλα δεν ειναι φυσιολογικο ενα σπιτι που κατοικείται να ειναι ετσι.

-Σε αυτους που θελουν να μονο να πηδηξουν και στο ζητουν μεσα απο λουλουδια,δυο εισητηρια για σουκου στην Γαλλια και υποσχεσεις αιωνιας αγαπης.
Ξερεις υπαρχει και πιο ευκολος τροπος: ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ.


-Σε αυτους που νομιζουν οτι οποιος ειναι στην Καλων Τεχνων ζωγραφιζει.
Η Καλων Τεχνων, εχει τμηματα,ενα απο τα οποια ειναι και το εικαστικο,οπου εκει πραγματι οι φοιτητες ζωγραφιζουν. Οπως ειναι φυσικο, οι μαθητες του μουσικου τμηματος, δεν ξερουν απο κυβισμο,ουτε μπορουν να σου κανουν το πορτρέτο.

-Σε αυτους που σε κρινουν απο το ειδος και την 'ποιοτητα" των θεαματων που προτιμας.
Κοιτα πως εχει. Εγω διασκεδαζω με τον Αριστοφανη και εσυ με τον Σεφερλη. Οσο και να
μειώσω και να απαξιωσω τον Σεφερλη, παντα θα εχω αδικο γιατι ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣ. Ναι,εννοω οτι ο Σεφερλης πετυχαινει ως κωμικος τον στοχο του, πραγμα που στην περιπτωση σου, δεν πετυχαίνει ο Αριστοφανης.

-Σε αυτους που λενε χρονια πολλα σε στενους τους φιλους μεσω του Facebook, και δεν ειναι καν σε αλλη χωρα.
Ναι ρε πεη , παντα ηθελα να το κραξω αυτο, και το νιωθω θα συμφωνησετε γιατι εχω δικιο.Ρε γαμωτο,κανουμε παρεα.Εχουμε γελασει μαζι.Εχουμε πιει μαζι. Ισως και να χουμε γαμηθει μαζι. Αφου εχεις το τηλεφωνο μου- και τα δεκα του ψηφία, χρησιμοποιησε το
γαμω την βλακεια του Παπανδρεου. Ειλικρινα,προτιμω να μην μου πεις καθολου χρονια πολλα απο το να μου γραψεις "Xronia polla agaph mou.Na ta xiliaseis.S agapaw poli
poli poli".

-Σε αυτους/ες που αφηνουν πολυ μακρια νυχια.
Αληθεια.Ποιος ο λογος να εχεις νυχια κονδορα, αν δεν τα χρησιμοποιεις για να πιασεις το φαι σου;

-Στους τυπους που κανουν μπαφο επιδεικτικά.
Φιλε δεν ζηλευουμε.Δεν σε θαυμαζουμε.Δεν θελουμε να σε πηδηξουμε επειδη μυρισαμε την οικεια αυτη μυρωδια.Δεν θεωρουμε οτι εισαι η πιο υπερτατη εναλλακτικη γκομενα του μικρου μας χωριου. Αμε σε μια γωνια, σε ενα δωμαριο,σε μια ταρατσα ,σε ενα μερος που να σε εμπνέει ρε αδερφε και πιες το εκει με την ησυχια σου, και απολαυσε το στο επακρο .

-Σε αυτους που πιστευουν οτι η dubstep ειναι το υπερτατο μουσικο ειδος .

-Σε αυτους που πιστευουν οτι η μπυρα ειναι καλυτερη απο την Vodka.

-Σε αυτους που προσπαθουν να νοικιασουν στον κοσμο οικιες μη κατοικισμες:
σπιτια χωρις θερμανση,χωρις μπανιο (!), ρετιρε χωρις ανσασερ και λοιπα. Ειλικρινα το σπιτι ειναι τοσο κελεπουρι που σκεφτομαι να πουλησω το δεξι μου νεφρο,ωστε να το αγορασω και να το κανω μια για παντα δικο μου.

-Σε αυτους που πλενουν τα All star.

-Σε αυτους που σηκωνουν το κινητο τους,μονο αφου εχουν διαβασει το μηνυμα , που ηρθε με ταχυδρομικο περιστερι και λεει "Πεθαινω , σηκωσε το κινητο σου."

-Σε αυτους που βγαζουν διαφημισεις και γενικοτερα κειμενα που προκειται να διαβασθουν απο πολλους σε greeklish.




-Τελος βιασμο απο νεογεννητο ελεφαντα σε οποιον ειπε οτι αντιγραφω τον Μιχαλη.
[ωριμο επιχείρημα α)] Δεν εχετε ακουσει τιποτα για την εμνευση κρετινοι;
[ωριμο επιχειρημα β) ] Δεν υπαρχει παρθενογέννεση.
(ωριμο επιχειρημα γ)] Ο Mikeius,αντιγραφει το Maddox,αρα εγω που αντιγραφω τον Mikeius, αντιγραφω ουσιαστικα τον Maddox.
(ώριμο επιχειρημα δ) ΠΡΡΡΡ



21 σχόλια:

  1. Θα επιμείνω σε δύο κατηγορίες:
    Αυτοί που μπαστακώνονται μπροστά στην πόρτα των ΜΜΜ, μπορείς να μου πεις γιατί 9 στις δέκα είναι γερόντια;
    Κι αφού μέχρι να κουνήσουν το ένα - το άλλο έχει πιάσει μυρμήγκια, τι σκατά πιάνουν πόρτα και καθυστερούν και τους υπόλοιπους;

    Καλή ήταν η dubstep δε λέω, αλλά ως ελληνάρες, την πήραμε χαμπάρι όταν πια απέκτησε και το "post" σαν πρόθεμα, κι έγινε post dubstep (?!)
    Kι όταν μου μοστράρεις t-shirt "dubstep" και χοροπηδάς σαν το τραΐ, δεν πείθεις κανέναν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ αμάν, μόλις με βιάσανε 4 ελέφαντες... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, εμένα μ'αρέσει περισσότερο το επώνυμό μου από το μικρό μου (και δεν εννοώ το the Barbarian). Τώρα βέβαια αν σε λένε Χατζηπαπαρδόπουλο αλλάζει το πράγμα. Επιπλέον, με αυτή τη λογική εσύ αν πήγαινες στρατό θα έτρωγες λαρύγγια...
    Τα Greeklish ανήκουν στον Καιάδα και το Αιγαίο στα ψάρια του. Άντε να ήσουν σε υπολογιστή που δεν έχει ελληνικά να το καταλάβω. Αλλά έχουμε δύο χιλιάδες γαμημένο έντεκα! Πλέον ο μόνος λόγος είναι για να κρύψει την ανορθογραφία, και την ανορθογραφία τη μισώ ακόμη περισσότερο.
    Όσο για αυτό με την καλημέρα, παραδέξου το: κατά βάθος σου τη σπάει επειδή θα ήθελες κι εσύ να είχες πει "ουργκ" από την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απολύτως (σχεδόν) σε όλα, εκτός από τα κάτωθι:

    1) "Σε αυτους που σε αποκαλουν με το επιθετο σου." Ναι, είναι σιχαμένο. Στην τάξη μου όμως υπάρχουν τέσσερις Κώστηδες. Να φωνάξεις λοιπόν τον άλλο "Κώστα", "Κωστάκη" ή έστω "ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΩΣΤΑ" και να γυρίσει ο σωστός είναι ουτοπικό. Άρα καμιά φορα το να φωνάζεις τον άλλο με το επιθετό του είναι χρήσιμο. Σιχαμένο και χρήσιμο για την ακρίβεια.

    2) "Σε αυτους που πιστευουν οτι η μπυρα ειναι καλυτερη απο την Vodka." Για όπα, μικρή (που μου ρίχνεις τρία - αν δεν κάνω λάθος - χρόνια αλλά τελοσπάντων). Μπύρα πίνεις με την πίτσα, τα ρεβύθια ή τον αρακά. Μπύρα πίνεις στις δύσκολες, στις έυκολες και στις demi στιγμές. Μπύρα πίνεις όταν βλέπεις μπάλα, pokemon ή το "Πως αναπαράγεται η αμοιβάδα - Κομμένες Σκηνές". Μπύρα πίνεις όταν ακούς Talamasca, Χρύσπα ή τα ζουζούνια. Η μπύρα δεν είναι για να κάνεις κεφάλι - η μπύρα είναι τρόπος ζωής. Και όπως είπε και ο μεγάλος φιλόσοφος Antirriseus Sinidiseus κάποτε: "Κοιμάμαι όταν πίνω μπύρα. Πίνω μπύρα όταν κοιμάμαι. Μπυροκοιμάμαι".

    Κατά τ'άλλα το ποστ σου είναι τέλειο, άριστο, φαντασμαγορικό. Αλλά λίγα με την μπύρα, bitch!

    ΥΓ: Εγώ πάντως με το Σεφερλή γελάω καμιά φορά. Είναι χαζός αλλά που και που χρειάζεσαι να γελάσεις και με κάτι χαζό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ephee,η αληθεια ειναι οτι κυριως το κανουν ανθρωποι ηλικιας 40+, αλλα οι πιο εκνευριστικοι απο ολους ειναι κατι κοτες εκει γυρω στα 40 με τα 3 κιλα αρωμα και ρουχα που γαμανε ματια,που στην λενε και απο πανω, αν τους πεις και τιποτα ή αν τις σπρωξεις λιγο καθως ειναι φυσικα αδυνατον να χωρεσεις σε 10 χιλιοστά χωρο που σου αφησαν.

    Μωρε καλη ειναι η dubstep δεν λεγω, και δεν στο κρυβω οτι στο καλυτερο -μουσικα- παρτυ που εχω παει επαιζε dubstep
    Ισως να χεις δικιο και να φταιει αυτη η εμπορευματοποιηση που με κανει να της επιτίθεμαι τωρα

    Αμερικλανε, μην ανησυχείς και μενα με βιασαν πανω απο 5 ελεφαντες, οταν το εγραφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμενα μου αρεσει το επωνυμο μου, απλα με εκνευριζει να με αποκαλουν με αυτον οταν εχουν την οικιοτητα να με αποκαλουνμε αυτο.(αλλα και σε αυτο υπαρχουν 1-2 εξαιρέσεις-.

    Και ομως θωμα κανεις λαθος!.
    Γενικοτερα η ευγενεια ειναι απο τις μεγαλυτερες αρχες μου και η αληθεια ειναι οτι πρεπει να ειμαι πολυ "καπως" για να μην σου απαντησω ευγενικα. Απλα εχω παρατηρησει οτι μπορει εγω π.χ να παω να βγαλω εισητηρια τρένου και να ειμαι μεσα στην τρελη χαρα και ο αλλος να μου την γαμαει και μετα να μου την λεει και απο πανω που του χαλασα την μιζερια.

    Αντιρρησια

    1.Με λενε Μαρια.Μπορεις να καταλαβεις οτι δεν θα μπορουσα να εχω πιο συνηθισμενο ονομα και οτι απο παντα θυμαμαι να υπαρχουν στον ιδιο χωρο με εμενα τουλαχιστον μια Μαρια ακομη.Στο σχολειο το καταλαβαινω.Στους αγνωστους που σε εξυπηρετουν και παλι το καταλαβαινω. Στους παλιους συμμαθητες π.χ που συμπαθιοσασταν και σε βλεπουν τυχαια και σου λενε "Ελα ρε Παπαδοπουλου,τι κανεις ;" και δεν συνηθιζαν ποτε να σε φωναζουν ετσι, ΔΕΝ το καταλαβαινω.

    2. Ενας καλος ποτης Vodkas ξερει οτι η vodka παει με ολα.Και με Πιτσα, και με μουσακουλι και με ολα.το αλλο μεγαλο μου επιχειρημα ειναι οτι ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΠΥΡΑ. Ουφ το ειπα και ξαλαφρωσα.

    Υ.Γ και εγω γελαω με αυτον.Και μου αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή και η βότκα. Η μπύρα για μένα που είμαι πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος είναι μια αηδία και μισή. Μόνο σε υποβρύχιο και αυτό με το ζόρι.
    Αν είσαι σωστό αρσενικό πίνεις ουίσκι. Η βότκα είναι για τις γκόμενες. Θα μου πεις όμως πως και οι μπύρες είναι για τους άντρες αλλά μπύρες πίνουν εύκολα και πολλές γκόμενες. Ουίσκι όμως ???
    Τέσπα γούστα είναι αυτά.
    Αυτά έχω να πω. Καλημέρα σας και υπ οψην σας. Γαμήσι τρώμε όλη ήδη από ελέφαντα. Δες Βενιζέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Αληθεια.Ποιος ο λογος να εχεις νυχια κονδορα, αν δεν τα χρησιμοποιεις για να πιασεις το φαι σου;"
    LOL!!(χεχε)
    Αν ακολουθουσαμε ολοι μας αυτες τις συμβουλες, οπως και του Μιχαλη, θα ζουσαμε σε εναν καλυτερο κοσμο! (βεβαια θα ειμασταν 5 νοματαιοι αλλα whatever)
    Διαφωνω καθετα για την κατηγορια των αγενων. Εχω μαλιστα και αρκετες πρωτοτυπες μεθοδους βασανισμου να προτεινω. Γιατι οπως ελεγε και ο Μιχαλης σε αλλο αρθρο του, η ευγενεια ειναι ιδιον χαρακτηριστικο του ανθρωπινου ειδους και δε χρειαζεσαι ενσημα και μισθο για να πεις καλημερα. (ή καπως ετσι)

    Good job για αλλη μια φορα.

    Το μικρο μπλε αμφιβιο (συνδεδεμενο αυτη τη φορα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περινιο αγαπημενε, μπορει να εχω φωτο ζαρζαβατικου αλλα κατα βαθος ειμαι γκομενα. Νταξ πολυ βαθος. Και του αγαπημενου μου του Τσεχοφ,η αγαπημενη του ηταν η vodka.Ναι το ξερω οτι ηταν ασχετος.

    Αυτο με τον Βενιζελο ηταν απλα, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ.

    Μικρο μπλε αμφιβιο γειια σου! με μπερδεψες λιγο με την ευγενεια για να πω την αληθεια.Διαφωνεις με τον βιασμο τους απο ελεφαντες Η συμφωνεις και εχεις να προτείνεις και αλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανατομικα μιλωντας παντα, ο βιασμος απο θηλαστικο τετοιου μεγεθους (1,5 μετρο μηκος και περιπου 8 κιλα βαρος) νομιζω οτι θα ειναι και η τελευταια πραξη αγαπης απεναντι στα μοσχαρια που χαιδευτικα ονομαζουμε 'συνανθρωπους'. Οποταν, πριν την υψιστη αυτη πραξη εκτιμησης απεναντι τους, τασσομαι υπερ του πειραματισμου για τις ανθρωπινες αντοχες (οπως γινοταν στην Unit 731).
    Με απλα λογια, συμφωνω και εχω να προτεινω κι αλλα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tα σχολικά DVD φέτος έχουν ΠΟΛΛΑ greeklish. Χάρηκα για τη γνωριμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμφιβιο, να με συγχωρας αλλα ωρες ωρες το μυαλο μου αρνειται την συνεργασια με τα ματια μου και ετσι εχουμε τα παραπανω αποτελεσματα.
    Να ξες οτι εχω και το μπλογκ μου, ειμαστε ανοιχτοι στις προτασεις σου.

    Master, καλως μας ηρθες.Σε ευχαριστω για την πληροφορια Η αληθεια ειναι οτι αν και εχει παρει ο μικρος μου ο αδερφος , τον στρογγυλο αυτον θυσαυρο της γνωσης, δεν μπορεσα να τον μελετησω ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "το αλλο μεγαλο μου επιχειρημα ειναι οτι ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΠΥΡΑ"

    Ήξερα ότι πίσω από αυτό το τραγανό, νόστιμο περίβλημα, κάτι σκοτεινό και υποχθόνιο κρυβόταν στην καρδιά αυτού του μαρουλιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νωμίζω με πήρανε ξώφαλτσα κάνα-δυο ελαφαντόπουτσες αλλά δε γαμεις; αυτά έχει η ζωή.

    Αλλά όχι και να μην σ'αρέσει η μπύρα ρε μανίτσα! Δηλαδής όταν έρθεις εδώ στο βέλγιο τι θα πίνουμε; Εκτός από μπάφους επιδεικτικά εννοώ. Θα με βάλεις να σου πάρω και σαμπάνιες με φράουλες στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντιρρησια, ολοι εχουμε βρωμερα , υπουλα μυστικά απλα αλλα τα κρυβουν καλυτερα και αλλοι λιγοτερα καλα.

    Τρυποκαρυδε, Ξες. Αμα ειναι μου προσφερεις ολο το πακετο, θα την πιω και την μπυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά μη πιεστείς...έλα εσύ και θα βρούμε τι θα πιει ποιος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γι αυτό το ποστ κι όλα τα άλλα με εκτίμηση/ρεσπεκτ/kudos:
    http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2011/10/7-15_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δαφνη νιωθω σαν να πηρα οσκαρ,πουλιτζερ,νομπελ,χρυσο φοινικα ΚΑΙ τσαμπα φαι μαζι.

    σε ευχαριστω για την τιμη ξανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητή Μαρούλι
    Διάβασα αυτά τα γεμάτα νόημα λόγια που έγραψες και δε κρύβω να ομολογήσω πως ένα αθώο δάκρυ έτρεξε από το μάτι μου...Στο δια ταύτα αγαπητό μαρούλι...Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αρκετά από αυτά για το κανάλι που έχω στο youtube και να κάνω ένα video το οποίο θα έχει την ονομασία <>...Η αναγνώριση θα ανήκει σε εσένα φυσικά και το blog σου θα μπει στην περιγραφή...Αναμένω την θετική ελπίζω πάντα απάντηση σου σεβαστή μαρούλι...Ο απλός και ταπεινός σου fan Ανερχόμενος Κάφρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε Καφρε (φταζμενε και οχι ανερχομενε) ΔΕΧΟΜΑΙ,και μην τολμησεις να το παρεις πισω γιατι το ειπα ηδη στην μαμα μου.Συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση αλλα ειχαμε γλεντι τετραημερο εδω να γιορτασουμε την επιτυχια μου.
      Περιμενω νεα,λεπτομερειες κλπ,κλπ.

      Τις ευχες και τα φιλικα φιλια μου,
      Μαρουλι

      Διαγραφή