Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Το παιδι σου και εγω.



Το γνωστο ασχετο τραγουδι που μου χει κολλησει απο το πρωι.






O γνωστος ασχετος προλογος

Η δικια σας εφυγε καυτο τριημερο σε γνωστη πολη της ελλαδας με 5 γραμματα και τονο στην παραληγουσα. Παρολο που οπως εχετε καταλαβει ειμαι μια σεμνη και παρθένα κορη, ειχε παρα πολυ ζεστη οποτε αναγκάστηκα υστερα απο πιεσεις φιλων ,θαυμαστων και του rexona να πεταξω εξω τα ασπρουλιαρικα μου χερια ,ποδια, βυζια . Υιοθέτησα λοιπον το υφος χαμενου τουριστα, που κοιταει ακομα και τους καδους με ανοιχτο το στομα, και βαλθηκα να εξερευνω με καλη παρεα και τον τελευταιο κατοικο την τελευταια γωνια αυτης την πόλης.

To ζουμι

Και τα ατιθασα νιατα ομως καποια στιγμη κουράζονται.
Τοποθετήσαμε λοιπόν τα κουρασμένα, ψηλόλιγνα, αγαλμάτινα κορμια μας διπλα σε εναν αοιδό του δρομου που μας μαγεψε - με την φωνη του- και αφεθηκαμε στην μαγια της σοκολατας της στιγμης.Εκει λοιπον που εχω αρχισει να ταξιδευω σε αλλη γη σε αλλα μερη , και το μονο που κανω ειναι να κουναω αριστερα δεξια το κεφαλι μου με ρυθμο, περναει ΑΥΤΗ και η προσγειωση στην πραγματικοτητα ηταν τοσο ανωμαλη που ακομα με ποναει το καλοσχηματισμένο κωλαρακι μου.
Φοράει, μια μαυρη κορδελα -σαν αυτες που εμεις τα κοριτσακια βαζαμε στα μαλλια- για μπλουζα, ενα χρυσομυγε βρακακι με παγιετες απο αυτα που καλυπτουν μονο τ μισο κωλαράκι (οχι βρακακι ασχετη, ολοκληρο σορτσακι ειναι), ζωνακι και σαγιοναρες με στρασακια στο μεγεθος μου.
Μην βιαστεις να την κραξεις, και να πεις πως βγηκε ετσι εξω το σουργελο μεσημεριάτικο, γιατι την κραταει απο το χερακι ο μπαμπας της , ο οποιος δεν φαινεται να ειναι και υπερμαχος της συζητησης και να δεχεται με ενα απλο κουνημα του κεφαλιου του τα αρνητικα σχολια.


Houston here is the problem.

Ειναι πλεον καλοκαιρι, οι θερμοκρασιες ειναι αρκετες ωστε να κανουν τα παγακια στον καφε μου να λιωσουν στο πενταλεπτο ΑΛΛΑ ρε μαναδες, το κοριτσακι αυτο ηταν το πολυ 5 χρονων και φορουσε ενα trendy τιποτα με παγιετες.
Ρε γονεις σκεφτηκατε μηπως οτι
α) ισως καποιος απο αυτους που το ειδαν κεινη την μερα, το ιδιο βραδυ να χαιδεψε τον ανδρισμο του (ετσι δεν το λενε στα αρλεκιν;) σκεπτομενος το πενταχρονο γυμνο κωλαρακι της κορης σας; Μηπως η λεξη παιδοφιλος σας φαινεται αθωα; Να την κανω παιδεραστής να τρομαξετε;
β) το μαθαινετε απο τα 5 του πως να ειναι προκλητικό, να ντύνεται σαν το τελευταιο ξεκωλο που επιταζουν οι βιτρινες και μερικοι φτιαγμενοι σχεδιαστες, και να βασιζεται στην ομορφια του (γιατι δεν μπορει ολο και καποιος μπουφος θα του ειπε "τι ωραιο κοριτσακι που εισαι εσυ;);
γ) ότι ισως να το εβλεπαν αθωα κορασια που ετρωγαν παγωτο εκεινη την ωρα και τους βγηκε απο την μυτη;


Ο ηθικοδιδακτικοπροβληματισμενος επιλογος με μουσταρδα και λιγη κετσαπ.

Ρε σεις γαμωτο, αυτο που με σοκαρε περισσοτερο απο ολα ειναι οτι ειδα αυτο το κοριτσακι σαν γυναικα.Σαν μια pocket sized γυναικα.Ειχε χασει την αθωοτητα της ηλικιας της, την φρεσκαδα, την ανεμελια και ολα αυτα τα γλυκα χαρακτηριστικα που θα επρεπε να ειχε.Γιατι δεν τα αφηνετε λιγο να ζησουν αυτα τα χρονια οπως πρεπει; Χωρις ψευτικη ομορφια, χωρις ανταγωνισμο, χωρις σεξισμο , χωρις εγνοιες , χωρις προβληματα, χωρις, χωρις, χωρις. Γιατι ρε γαμωτο σημερα τα παιδια βιαζονται τοσο να μεγαλωσουν; Μονο εγω πασχιζα, και πασχιζω να ζησω την ηλικια μου οπως της πρεπει;

Η αληθεια



Τα υστερογραφα που περιμενες απο την αρχη του κειμενου

1. O τιτλος προερχεται απο το εξης μαυρο ανεκδοτο:
-Πως λεγεται το περιοδικο των παιδεραστων;
-Το Παιδι σου και Εγω.

2. Ειναι 2 Ιουνη και ακουω βροντες ή τα εγκεφαλικά μου κύτταρα διαμαρτύρονται με αυτον τον τροπο για τις καταχρησεις;

9 σχόλια:

  1. Πω λατρευω μαρουλι!μη σταματησεις ν γραφεις ποτε!γραψε 1 αρθρο κ γι τ αδεσποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν η πολη με τα 5 γραμματα ειναι η μιναρουπολη δεν εκπλησσομαι καθολου :| . Ξεπερναει σε αυτο το θεμα και την αλλη πολη με τα 5 γραμματα.! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τονια
    α)με τρομαζεις με τις γνωσεις σου.

    β)η αληθεια ειναι οτι και οι δυο αυτες πολεις εχουν το ονομα εχουν και την χαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημεραα! Εγω δε το βλεπω ετσι το θεμα. Καταλαβαινω τι εννοεις, αλλα ενα παιδακι ειναι! Ενα παιδακι! Ο παιδεραστης θα "κοιταξει" το παιδακι οτι κ να φοραει. Δε νομιζω οτι ενα 5χρονο χανει την παιδικοτητα του απο αυτο! Να μου ελεγεσ για τα παιδικα καλλιστεια ναι! Δε ξερω, μαλλον βρηκα το πρωτο σου αρθρο που δε συμφωνω! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω πως ο παιδέρας κοιτάει τα παιδάκια που έχουν παιδικότητα. Αν μοιάζουν με μικρά πορνίδια δεν τον τραβάνε... Κάνω λάθος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα ανωνυμε!γενικως τα 8εμα καλλιστεία το θεωρω αναξιο συζητησης οτι ηλικια και αν εχουν οι διαγωνιζομενες.

    Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω τι ακριβως "κοιτανε" οι παιδεραστες στα μικρα παιδακια αλλα και μονο που ειδα ΕΓΩ (οπου εγω βαζε εναν ανθρωπο που γουσταρει κυριως ανδρες και σιγουρα πανω απο μια ορισμενη ηλικια_ σαν γυναικα το πενταχρονο αυτο κοριτσακι μου ειναι αρκετο.)ΑΝ το ειδα εγω ως γυναικα γιατι να μην το δει και ο παιδερας;

    Με αυτο το σκεπτικο κατέκρινα απειρα αυτην την εμφανιση περισσοτερο απο το οτι μεγαλωνουν αλλο ενα υποψηφιο θυμα της μοδας κλπ.

    Περινιο ελπιζω να καλυψα και την δικια σου απορια.

    Παντως ρε παιδια μακαρι να κανω λαθος, ειλικρινά.

    Υ.Γ ανωνυμε αφου εισαι συχνος θαμωνας ετουτουνε του μαγαζιου βαζε και ενα ονοματακι να σε μαθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε λοιπόν να δεις που αυτό το κοριτσάκι θα είναι στο μπέλλον το κλασσικό παράδειγμα γυναίκας/ξέκολου που βλέπουμε στο δρόμο και λέμε: "Αυτή από μικρή φαινότανε...ότι θα μεγαλώσει;" Πέρι καλά δε τα λέω;

    Επίσης και οι παιδεραστες άνθρωποι είναι, έχουν κι αυτοί ψυχή, μη βιάζεστε να τους κρίνετε και να τους καταδικάζετε. Κυκλοφορτούν ανάμεσα μας, είναι κάποιο από μας...εντάξει σταματάω γιατί τρόμαζω ακόμα κι εγώ με αυτά που γράφω. Δεν είμαι σε φάση να σχολιάσω σοβαρά γιατί γύρισα μόλις σήμερα το πρωί από την χώρα με τα 6 γράμματα που τονίζεται στην παραλήγουσα. δεν έχω κοιμηθεί καθόλου κι έχω έρθει καπάκια στη δουλειά...

    Το άρθρο είναι καλό πάντως κι εσύ ακόμα καλύτερη...

    (αυτό με το καλοσχηματισμένο κωλαράκι σου θα το συζητήσουμε μιαν άλλη φορα, ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξερω αγαπητε τρυποκαρυδε πως θα βγει το εν λογω κορασιον γιατι και εμενα οι γονεις μου ετσι με ντυνανε και ομως βγηκα σεμνη, παρθενα και χαμηλοβλεπουσα κορη.

    Ειπαμε φιλτατε , ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ.

    Πι.Ες ολο κολακείες εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή