Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Παπουτσια για κουρεμα.

Γεια σας!
Η ωρα ειναι 2:09 π.μ και εγω θα πρεπε τωρα να ονειρευομαι ηδη τον johny Depp να μου λεει ατακες απο τις ταινιες του ενω καπνιζει το αφτερ-σεξ-τσιγαρο στο τεραστιο κρεβατι μας, γιατι αυριο με περιμενει μια ωραια μερα κατα την οποια εγω θα πρεπει να:
  • να διαβασω μολις ξυπνησω
  • να διαβασω κατα την διαρκεια που τρωω
  • να διαβασω για το μαθημα που δινω
  • να παω στην βιβλιοθηκη και να διαβασω
  • να γυρισω σπιτι και να διαβασω
  • και φυσικα να διαβασω μεχρι το κεφαλι μου να πλησιασει με φορα το ανοιχτο συγγραμα, με τον χαρακτηριστικο θορυβο "γντουπ".
Παρολαυτα εγω επαναστατώ στο σύστημα που θέλει τους φοιτητες ρομποτακια που διαβαζουν λιγο πριν την εξεταστικη και εναποθετω την φαια ουσια μου σε τουτο δω το μπλογκ.
(ναι ναι αγαπητε αναγνωστη εχω αποφασισει ηδη οτι θα το χρωσταω τον Σεπτεμβρη).

Επειδη λοιπον αρκετα σας κλαψομουνιασα σας εξηγησα την κατασταση στην οποια βρισκεται η καρδια και συμπαρασερνει το μυαλο μου ηρθε η ωρα για ενα αναλαφρο κειμενο οπου θα σας αναλυσω εναν απο τους εφιαλτες που στοιχειώνουν τον μοναχικο μου υπνο τον τελευταιο καιρο.



(Προσοχη μετα απο αυτην την παραγραφο ακολουθούν φρικιαστικές φωτογραφίες .Απομακρυνεται τα παιδια απο τον χωρο.)




Που λέτε αγαπητοί μου αναγνώστες μας έχουν ζαλίσει τον ερωτα απο την αρχη του χειμωνα οτι φετος θα χουμε καταιγιδες , και χιονια μεχρι τις στεγες, και πολικες αρκουδες θα μας κυνηγανε στους δρομους και η Αλασκα θα αρχισει να ζηλευει τις θερμοκρασιες μας
και δεν συμμαζεύεται.
Οχι αναφερω αυτο το στοιχειο γιατι καπως ετσι δικαιολογω τις κοπελες που οπλιστικαν εναντια στην βαρυχειμωνιά με μαλλινα καλτσον , XXXXL μαλλινες μπλουζες , μαλλινα φορεματα , μαλλινες καλτσες , μαλλινα προφυλακτικουλια για τα τσουτσουνακια των καλων τους και παει λεγοντας.
Και ΝΑΙ Αν και στην αρχή τις θεωρούσα πρεζακια της μοδας δεν σας το κρυβω οτι με επιασα να λιγουρευομαι τα μαλλινο σετακι μπλουζα-στρινγκ-καλτσες-κασκολ-γαντια της μπροστινης μου οταν η θερμοκρασια στην συμπρωτευουσα φλερταρε ασυστολα με το 0.

Ομως ρε κοριτσια ενα πραγμα δεν θα το καταλαβω ποτε



Ακολουθουν σκληρες εικονες.



Συγνωμη εννοουσα ΠΟΛΥ σκληρες εικονες.





Ναι το ξαναειδα. Προσπαθω να μαζεψω τον εμετο που γαργαλαει τον ουρανισκο μου και συνεχιζω.
υποθετικο σεναριο:Τα ξινει λοιπον μια μερα ο Louboutin , o Αntonio berardi και αλλοι διασημοι τσαγκάρηδες και εκει που χασκογελανε πινοντας σαμπανια και τρωγοντας φραουλες απο την σαρκα ημιγυμνων μοντελων ακουγεται ο εξης διαλογος:

Cristian:Οh , dude! τι λειπει ρε motherfucker* απο τα γυναικεια παπουτσια;
Antonio:What dude?
Cristian: Τριχες, μαλλια , extensions πως να στο tell!
Antonio:Ηell YEA! (Ναι ο φιλος Αντονιο την εχει ακουσει λιγο δεν καταλαβαινει και πολλα)

Kαι ετσι που λετε εγένετο το παραπανω αριστουργημα και ακολουθησαν και αλλες
διασταυρωσεις σκυλου-μποτας UGG οπου ειχαμε και τα παρακατω αποτελεσματα:




Δικαιολογια #1 γυναικων: ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΖΕΣΤΑ.

ΓΥΝΑΙΚΑ ακους τι λες ή ο εγκεφαλος σου δεν εχει επαφη με τα υπολοιπα οργανα σου;
Το δεχομαι οτι ειναι ζεστά αλλα αυτο συμβαινει επειδη εχεις τυλιξει ενα ζωακι γυρω απο την μποτα σου! Δηλαδη για ονομα του Πλαστη σου ,η μποτα σου εχει πιο πολλες τριχες απο οτι εχεις εσυ ολοκληρη. Δηλαδη τι αλλο να πω ειδα μποτα που ειχε και μαλλια με ανταυγειες.
(ακολουθει ατρανταχτο επιχειρημα bitches)
Και στο κατω κατω αν τις εχεις αγορασει επειδη ειναι ζεστες γιατι τοτε τις φορας με το πιο λεπτο σου κολλανακι (στην καλυτερη περιπτωση) ή με την μινι την φουστιτσα σου. ΓΙΑΤΙ;

ΙΛΕΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΙΛΕΟΣ ΝΑΜΑΝΑΜΜΑΝΑΜ!

Και ετσι για να τελειωνουμε , ετσι να σας δειξω ποσο αθλιες δειχνετε οταν τις φορατε ποσταρω μια τελευταια φωτογραφια με μυθικα πλασματα που ειναι μισες γυναικες μισες πολικες αρκουδες.




* Τι νομιζετε ρε οτι οι πλουσιοι ,γαμιαδες που προκαλουν υστερια στο γυναικειο κοινο με κατι που δεν ειναι το πεος τους και κερδιζουνε και εκκατομυρια απο αυτο ΔΕΝ βριζουνε;
Γιατι ρε ρατσιστες αυτοι δεν εχουν ψυχη;



Υ.Γ1 Τα παππουτσια αυτα ΔΕΝ ειναι προιον της φαντασιας μου.Μαλιστα τα εχω δει μολις λιγα μετρα μακρια μου. Σχεδον με γαργαλησαν οι μακρυες βρωμικιες τριχες τους.

Υ.Γ2 Το ξερω , οτι ξερω απο μοδα οσα και ο Γιωργακης απο πολιτικη αλλα νομιζω οτι μπορω να βλεπω και να κρινω ανεξαρτητα απο την επιτασσει φετος το VOGUE.

Υ.Γ3 Καποτε θα γραψω κατι τοσο σοβαρο , που θα τριβεται ολοι τα ματια σας.

Υ.Γ4 Α! ξεχασα να ζητησω συγνωμη απο τα ματια , την νοημοσυνη σας για τις παραπάνω εικονες και τον υπολογιστη μου για την ταλαιπωρια.

Υ.Γ5 Το ξεφτιλισα παλι με τα υστερογραφα, αντε καληνυχτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου