Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ιδού η απορία.

Οπως φαινεται και απο την εικονα παραπανω, προκειται για αλλο ενα κειμενο με βαθια σκεψη και εκτεταμενη αναζητηση του σωστου γύρω απο το θεμα των ερωτικων , το οποιο και θα δειξει
ποσο απελπισμενη ε φιλοσοφημένη και ψαγμενη ειμαι.Παμ παρακατω γιατι σαν να καρφωθηκα μου φανηκε.

που λετε ειναι μια απορια που νομιζω στοιχειωνει τις σεξυ σκεψεις ολων των γυναικων με ενεργη κοινωνικη ζωη πανω σε αυτον τον πλανητη - μπορει και σε αλλους βασικα, το χερι μου στην φωτια δεν το βαζω.

Ποια απορια;
Ποια απορια;
α!
Ιδου η απορια

ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ.;


Μια φραση που εχει βγει απο το στομα καθε γυναικας καποια στιγμη στην ζωη της. Αν εχεις και εσυ "πιπι" προσπαθησε να θυμηθεις..lets have a try ( ο god κανε οι αναγνωστες μου να ξερουν ελαχιστα αγγλικα και να μην δουν τα λαθη μου).

(παρολιγον) Hot σκηνικο : Εισαι εις το μπαρ -λεμε τωρα ξερω οτι δεν κανεις τετοια πραγματα φιλατη- και πινεις ησυχα ησυχα τη 2η vodka λεμονι πενθοντας τους χαμενους ερωτες και την αδικια της ζωης και παραλληλα μπανιζοντας το brutal αγορι απεναντι το οποιο ενταξει δεν τραβαει και το πεος του απο την χαρα του , αλλα σε εχει βαλει στο target group της βραδιας ..Μετα απο 1 ωρα , 4 ποτηριά ρωσικού κατασκευάσματος , και 14 μηνυματα προς την κολλητη το brutal αγορι φευγει χωρις ενα αντιο/ενα χαρηκα για την ανταλλαγη sexy βλεμματων/χωρις καν να σου αφησει το μποξερακι του στο οποιο εχει γραμμενο το τηλεφωνο του, και εσυ μενεις μονη σαν το λεμονι του αδειου vodkoποτηρου.Εκει λοιπον που αναρωτιεσαι τι εκανες για να τα αξιζεις ολα αυτα και αν φταινε για την τιμωρια σου οι χαρακιες στο αυτοκινητο του πρωην, ερχεται εν -εχμμ- αγορι , -εχμμμ- πολυ ωριμο αγορι με ιδιάζουσα στιλιστική άποψη, και ενα κενο στα μαυρα του δοντια και με αυτοπεποιθηση σε ρωταει αν ο μπαμπας σου ειναι ζαχαροπλαστης.
Ο ναι , ναι , ναι κουπα η vodka και σκοταδ.


Υ.Γ οποιαδήποτε ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι ηθελημένη.ΚΑΙ ναι δεν χρειάζεται το sexy αγορι που στην επεσε να ειναι οπως το αποπανω, αλλα δεν ειναι αυτος που ηθελες/θελεις/θα θελησεις ποτε.



(αχετο αλλα θα το πω.-τι θες ρε δικο μου ειναι το Blog)
Επισης κυριες μου.Το ξέρω οτι με αγαπάτε/ξέρετε οτι έχω ψυχολογικά προβλήματα και προσπαθείτε να γλυτώσετε τα έξοδα του ψυχιάτρου/θέλετε να γλυτώσετε την κλαψα μου αλλα πρεπει να καταλαβετε το εξης: Οταν σας κλαιγομαι περι της πολυποικιλης ερωτικης ζωης μου και εσεις με παρηγορείτε αναφέροντας μου το ιστορικο των κατακτησεων μου να ξερετε οτι δεν με ανεβαζει το γεγονος οτι μου την επεσε ο μεθυσμενος/καυλωμενος/μοναχικος καβαλαρης/αστεγος αλκοολικος/μαυρος πωλητής/άσπρος πωλητής με ένα πόδι/κυριος με ψυχολογικα προβληματα/παππους με ενα ποδι στο ταφο.
Οχι καλε δεν θελω να πω κατι με αυτο, σαν πληροφορια σας το δινω.



Υ.Γ και αυτο ηταν ενα διαλλειμα απο το σκληρο (;) διαβασμα της εξεταστικης.Μελαγχολισα , βρεχει κιολας, ειναι σαββατο, διαβαζω για τον ρομαντισμο (ασχετο). Οκ παμε για καμια vodka..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου