Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

6 1/2 Βρεγμενες παρατηρησεις.


Το ξερω οτι το παραπανω τραγουδι ειναι ελαχιστα ακυρο αλλα ειναι το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλο οταν σου ζητανε να πεις ενα τραγουδι με το ρημα ΒΡΕΧΕΙ.
(Αν σου ηρθε καποιο αλλο, περιμενω το σχολιο σου απο κατω).



Οποιος/α φιλτατος/η αναγνωστης μενει στην θεσσαλονικη θα εχει παρατηρησει οτι τις τελευταιες μερες χρειαζομαστε βαρκα για τις μετακινησεις μας.Αν δεν το παρατηρησες
φιλε μαλλον εχεις καποιο προβλημα.Νταξ ομως χειμωνας ειναι και δεν παρεξηγω γιατι ισως να βλεπεις την βροχη και να αφαιρείσαι τοσο πολυ που στο τελος να ξεχνας οτι βρεχει. (btw αν εισαι τοσο αφηρημενος σου αξιζουν συγχαρητήρια).
Ουτε απο την βροχη κακια δεν
κρατω
ακομα και αν στηψανε τα λαχανι καλτσακια μου απο τα μαυρα τα παππουτσια μου.

Σημερα λοιπον που αναγκαστικα να βγω απο το στεγνο καβουκι μου περα απο το οτι παρατηρησα οτι ολος ο υπολοιπος κοσμος παει αναποδα, (η εγω, δεν εχω καταλαβει
ακομα), παρατηρησα και οτι ολα ηταν βρεγμενα, και οσο περνουσε η ωρα η βροχη απο βελονιτσα γινοταν ατσαλομπροκα!
Ενταξει, και τωρα με περισσευούμενη σοβαροτητα , περναω στις παρατηρησεις μου, που ειναι εξαιρετικα σοβαρες, και..ε... αυτο.

1.Δεν λεει να βγεις απο το σπιτι.
Κατι περιεργο συμβαινει οταν πεφτουν οι σταγονες και χτυπανε τα τζαμια και οχι μονο ...σαν ενα αορατο χερι να σε κραταει κουκουλωμενο στο κρεβατι σου , χωρις να μπορεις να κανεις τιποτε
αλλο απο το να ακους τις σταγονες και να κοιτας το ταβανι κατω απο τα ζεστα σου σκεπασματα.(το ξερω οτι δεν ακουγεται και τοσο τραγικο).
Το κακο ομως ειναι , ο γκομενος/α που σου φωναζει για το διωρο στησιμο, οι 2 απουσιες που εχεις στην σχολη, τα 3 κιλα που πηρες επειδη τα βραδια συνοδευεις την βροχη,
με πιτσες και ποπκορν και ταινιες αλλα και 100αδες αγωνιωδη μηνυματα/τηλεφωνηματα επειδη εχεις χαθει μονο 1 βροχερη εβδομαδα.
Μα καλα δεν μπορουν να δεχτουν οτι τρελαινόμαστε να βρεχει καταρρακτωδώς και εμεις να ειμαστε κουκουλωμενοι στο ζεστο μας το σπιτακι;

2.ομπρελομαχιες
Ετσι ξαφνικα με μια μικρη τριωρη βροχουλα , η Τσιμισκη μοιαζει με πιστα για συγκρουομενα.Επειτα απο αρκετους ελιγμους, και κοντρα ελιγμους, δυο τρεις συγκρουσεις,
τριαντα τριχες λιγοτερες , δυο βρεγμενα μπατζακια, καταφεραμε και φτασαμε Αριστοτελους.Γιατι οταν οταν ολοι εχουν ομπρελα ετσι ξαφνικα τα πεζοδρομια φαινονται πολυ μικρα
οποτε αναγκαστικα πεφτεις πανω στον αλλο, η σου παρασερνει τον κοτσο η ροζ ομπρελα του κυριου που σε αγνοεί λες και εισαι κολωνα στην Αριστοτελους.Φυσικα μπορεις
παντα να κανεις τον ελιγμο ειμαι-και-εγω-μπαλαρινα κατα την οποια σηκωνεις ελαφρως το ποδι προς τα πισω (προαιρετικα) και παραλληλα σηκωνεις το χερι με την ομπρελα
ψηλα ωστε να αποφυγεις την ομπρελα του συνοδοιπορου σου που βρισκεται στο ιδιο υψος (προαιρετικο ειναι και το χαμογελο αμηχανιας σε περιπτωση που συναντηθουν τα ματια σας).
Φυσικα η συγκρουση ειναι αναποφευκτη αν και ο προεναφερθεντας συνοδοιπορος ειχε την
ιδια ιδεα.



3.Οι ομπρελες σε προκαλουν.
Καταρχας πριν αρχισω τις επεξηγησεις , να επισημανω οτι δεν ειμαι κλεπτομανης, ουτε κλεβω για την δοση μου, ουτε κλεβω γενικοτερα.Κανω λοιπον μια επιτόπια στροφη, και γυρνω
στην βρεγμενη μου βολτα στην καταμεστη Τσιμισκη.Ειδα ομπρελες, ομπρελες και κυριως ομπρελες.Μεγαλες ομπρελες, μικρες ομπρελες, ομπρελες θαλασσής, πολυχρωμες ομπρελες,
διαφανες ομπρελες, παιδικες ομπρελες, μουντες ομπρελες και φυσικα ομπρελες.Και επειδη ως γνησια εκπροσωπος της εποχης μου επρεπε να καταναλωσω , μπηκα και βγηκα σε
τοσα μαγαζια που αν οι σολες μου ειχαν φωνη θα ειχαν ξεκουφάνει ολη την Τσιμισκη.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΝΟ1: Εχεις μαγαζι στην Σαλονικη που σημαινει οτι συναντας βροχη πιο συχνα απο οτι συναντας μπουγατσαδικο, και ΔΕΝ εχεις σκεφτει να βαλεις μια ομπρελοθηκη?
Μονο εμενα μου ακουγεται ηλιθιο?
Οπως και να χει πετουσαμε την ομπρελα μας στην εισοδο και στην εξοδο ολες οι υπολοιπες πολυχρωμες δελεαστικες ομπρελιτσες, μας φωναζαν
"παρε μας και μας". Αυτην την φορα κρατηθηκα, για την επομενη ομως δεν το υποσχομαι.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΝΟ2:Οι διαφανες ομπρελες εχουν ενα..ενα ..ενα κατι ρε παιδι μου...και εγω θελω.


4.γαλοτσες
Το ξερω οτι ειμαι μιζερη και παραξενη και οτι δεν ξερω τιποτα απο μοδα, αλλα θα το φτυσω, δεν μπορω αλλο πια να το κρυβω...ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΟΤΣΕΣ...Ουτε σε γυναικα
και φυσικα ουτε σε αντρα.Εχω απλα γυμνασει το ματι μου ωστε να μπορει να τις αντεξει γιατι ολως περιεργως τις εχει ολη η Σαλονικη. Μπορω παρ' ολ' αυτα να καταλαβω τον
πρακτικο τους χαρακτηρα και μη σας πω οτι ΝΑΙ 1-2 φορες ευχηθηκα στα ποδια μου να δεσποζαν οι γαλοτσες που τρυγουσε ο παππους μου και οχι τα παπαριασμενα μου All star.
Και ηταν παντου!
Δηλαδη, αν μου ζητουσες μετα απο καιρο να σου περιγραψω το πρωτο μου πλυμμηρισμενο απογευμα στους δρομους της Σαλονικης θα σου ελεγα τρεις λεξεις: νερο,
ομπρελες, και γαλοτσες.

Υ.Γ ευγε αγνωστε αντρα στο λεωφορειο. Η τελευταια φορα που ειδα γαλοτσες σε ανδρα και μου αρεσαν ηταν...ποτε. υπο αυτην την αποψη υποθετω , οτι εισαι ο πρωτος μου.
Ξανα λοιπον ΕΥΓΕ.

5.Τα παπουτσια παντα θα μπαζουν νερα.Ειναι γεγονος πως οτι και αν φορας ειτε αυτο ειναι μπαλαρινα , ειτε ειναι αθλητικο , ειτε ειναι γοβα , ειτε ξερω γω τι, στο
στο τελος της μερας θα μοιαζει με τα απομειναρια του Τιτανικου.(Με εξαιρεση τις γαλοτσες, καθως δεν εχω βαλει ποτε οποτε δεν μπορω να μιλησω εκ πειρας.)
Ετσι λοιπον και γω κοντεψα να βγαλω το μελανουρι απο τι καλτσα μου μολις εφτασα σπιτι μου.


6.το πατωμα των λεοφορειων γλιστραει.
Γλιστραει, γλιστραει γλισταει.
Η διαδικασια ειναι η εξης: Μπαινω μεσα, επικυρωνω το εισητηριο, χαμογελαω στους λοιπους επιβατες γιατι ετσι μου αρεσει, και παω στη
φυσαρμονικα γιατι ειμαι γνωστη ανωμαλη και εκει την βρισκω.Αρχιζω να μετραω , και λιγο πριν φτασω στο 50 , στην πρωτη στροφη, ζντουπππ.Γινομαι ενα με το
βρεγμενο-γλιτσιασμενο πατωμα.
Γιατι δεν ξερω αν το ειπα και νωριτερα αλλα το @@$%^&^&&&% πατωμα @@$%#%$^^%&&^ γλισταραει #@%$%^*&@#$!#^$^.



7 παρα.στα στεγαστρα το νερο ειναι ανεξηγητα πολυ
Ετσι απλα μια μικρη παρατηρηση που θα αλλαξει τον κοσμο (μου).Εκει που τελειωνουν τα στρεγαστρα το νερο ειναι υπερβολικα πολυ οποτε απο δω και περα θα περπαταω η
απο την μεσα πλευρα, ή απο την έξω.Κανονιστε ,λοιπον αν βρεθειτε στον δρομο μου .


Καλο χειμωνα, και καλο κολυμπι να εχουμε!





3 σχόλια:

  1. oyte oi galotses s aresoyn??oyte oi mpotes ugg..ti s aresei en telei?? perierge anthrwpe..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hah! mou aresoun oi galotses yia poli sigkekrimeni xrisi. diladi yia onoma tou shakespeare einai galotsesssss! tetoies forouse o pappous mou kai den mporw na tis dw ws tipota parapanw para papoutsia p forame otan trigame i otan exei gamwkero. MONO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α)"Βρεχει στη φτωχογειτονιά"-(Λειβαδίτης-Θεοδωράκης) από Μπιθικώτση & Μητροπάνο [Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά/άναψες τον καημό μου/είσαι μικρός και δε χωράς/τον αναστεναγμό μου..].β) 'Ερχεται βροχή έρχεται μπόρα"-(Σαββόπουλος) [κλείσε τις κουρτίνες/και πάρε με αγκαλιά]γ) "πάλι βρέχει" (Βαρδής) Β. Παπακωνσταντίνου. δ)"να σαι φωτιά να σαι βροχή όσο κορμί τόσο ψυχή " -Παπάζογλου-Αρβανιτάκη. ε) Αμαξα μεσ' τη βροχή"-ρεμπέτικο [η βροχή όλο δυναμώνει/το κορίτσι, μου κρυώνει], κτλ, κτλ....
    Ευχαριστώ για το κουίζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή