Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Μαρια λενε την παναγια μαρια λενε και εσενα, και εσενα, και εσενα, και εσενα, και...

Το κειμενο αυτό απευθύνεται στο 45% του γυναικείου πληθυσμού αυτης της χωρας που ονομάζεται ΜΑΡΙΑ.Μπορεις να σταματησεις καπου εδω αν δεν σε λενε Μαρια , δεν θα παρεξηγησω. (Αν και οι πιθανοτητες να εχεις αλλο ονομα ειναι λιγες).


Παντα ειχα την κρυφη επιθυμια να εχω ενα ονομα παραξενο, πρωτοτυπο.Το Αφροξυλανθη , το Κοραλια, το Καλλιοπη , το Ηλιοσταλακτη ποτε δεν μου ακουστηκαν αστεια.Ομως η λοξα γονεων και οι οικογενειακες-κοινωνικες παραδοσεις , μου χαρησαν ενα ονομα ωραιο, συντομο που το χαίρομαι εγω και αλλα 3 εκατομμύρια ελληνιδες.

Ενταξει μπορει για καποιους να ακουγεται πολυ τραγικο, αλλα ποτε δεν ενιωσα οτι το ονομα μου ειναι πραγματικα ωραιο και ξεχωριστο και γι αυτο ισως παντα επιζητουσα να εχω ενα παρατσουκλι. Τα προβληματα μου ξεκινησαν ξεκινησαν αρκετα νωρις.Απο το νηπιαγωγείο θυμαμαι η δασκαλα μας αναγκαζοταν να βγαλει στις Μαριες παρατσουκλια για να της ξεχωρισει,οπως Μαρια Α, Μαρια με τα κοκκινα η Μαρια στο τελευταιο ή κατεληγαν να μας αποκαλουν με το επιθετο μας κατι που μισω. Ποτε δεν ημουν η μονη Μαρια , ουτε στο σχολειο,ουτε στα φροντηστηρια, ουτε στα παρτυ, ουτε στο πανεπιστημιο ,ουτε στην οικογενεια ,ουτε καν στο δρομο.Αλλο ενα καταπληκτικο που συμβαινε με τις Μαριες ειναι να φωναζει καποιος στο δρομο ΜΑΡΙΑ και να γυρναω εγω και αλλες 15 (και 1 στις 10 φορες τελικα θελουν εμενα).Μην σχολιασω το θεμα της γιορτης μου.Αλλου γιορταζουν 15αυγουστο οι παντρεμενες , Νοεμβρη οι ελευθερες,αλλου γιορταζουν ολες μαζι τον αυγουστο και παει λεγοντας το μπαχαλο ρε παιδι μου.Παρολαυτα δεν ξερω πως τα εχω καταφερει αλλα δεν εχω παρει ποτε διπλα δωρα.

Εκει καπου στα 16-17 αρχισα να συμβιβαζομαι οτι με λενε Μαρια και αυτο δεν αλλαζει ακομα και αν με φωναζουν Μαριλου, Μαριω, Μαιρη, Μαρικα, Μαρα , Μαρη , Μαριαμ ή μαλακα.
Αρχισα λοιπον να ψαχνω την ιστορια του σπανιοτατου ονοματος μου, που πανω κατω ειναι σε ολους γνωστη, κατι που τελικα δεν βοηθησε και πολυ.Η σχεση με το ονομα μου εξακολουθουσε να ειναι οπως αυτη της Ελλαδας με την Τουρκια (δηλαδη καλη για τα ματια του κοσμου).

Και τοτε καπου εκει αναμεσα στην γκρινια μου μια γνωστη μου παραπονεθηκε οτι το ονομα της ΔΕΝ εχει ουτε ενα τραγουδι ενω το δικο μου εχει πολλα.ΤΟΤΕ ηταν
η πρωτη φορα που πραγματικα χαρηκα το ονομα μου γιατι εγω ηξερα ηδη δυο τραγουδια με το αυτο. Ναι Ναι στο δημοτικο ηταν πολυ χιτακια το
"μαρια με τα κιτρινα" και το "δεν περνας κυρα μαρια". Και τελικα οσο το ψαχνα το θεματακι ανακαλυψα οτι υπαρχουν πολλα τραγουδια , και μαλιστα οχι μονο ελληνικα (ουτε
στο εξωτερικο δεν θα μπορω να βρω ησυχια).Και δεν σας το κρυβω οτι ειναι πολυ γλυκο να σου το σιγοτραγουδανε , να στο παιζουν στην κιθαρα , να σας το ποσταρουν στο facebook.

Σας παρουσιαζω λοιπον ολα τα τραγουδια με το ονομα με σειρα προτιμησης.


(το πιο μοναδικο)


(το πιο τρυφερο)



(αυτο που φερνει αναμνησεις αγνες)



(αυτο που μας εκανε να χορεψουμε)



(αυτο που με συγκινησε)



Τα μπούτια σου Μαρία
σκοπιά Κ.Ψ.Μ. αγγαρεία




(το τελευταιο αποκτημα)

και επειδη αν συνεχιζω να ανεβαζω τραγουδια σε αυτην την αναρτηση θα θελετε 3 ωρες για να ανοιξει και αλλες τοσες για να διαβαζετε τα σχολια μου ,συνεχιζω μονο με τους τιτλους.:

(με εντονο αυτα που ξεχωριζω)

Μary-Supergrass
Μαρια ακομα σ'αγαπω>Νταλαρας
Μαρικα Χασικλου-Κωστας Ρουκουνας
Yassou maria-sarbel
Γέλαγε η Μαρία -Πουλόπουλος Γιάννης
Να μέ λένε Μαρία - Χάρις Αλεξίου
Maria-Greenday
Beautiful Maria of my soul -Los Lobos/Antonio Banderas & Mambo All Stars
Ειμαι η Μαρια σου-Μαρια Νομικου
Εδώ μωρή θα λέγεσαι Μαρία -Ενδελέχεια
Μαρία-Πουλόπουλος Γιάννης
Mια μερα μιας Μαιρης-Λουκιανος Κηλαιδονης
Μαιρη ανοιξε την πορτα-Φιλιππος Νικολαου
Μαιρη-Αντωνης Βαρδης
Maria maria-Santana
Mary-Scissor sisters
Mercy of maria-Midnight choir
Η Μαρία των βράχων-Χωματά Καίτη
Εσβησε το κερι Μαρια-Γρηγορης Μπιθικωτσης
Αχ Μαρία-Μητσιάς Μανώλης
Ohi Maria (Maria maria)-Articolo 31
Maria-Lexicon Project
Η ιστορία της Μαρίας-Βασίλης Νικολαΐδης
Μαρία - Πάνος Κιάμος
Πωπωπω μαρια- Προδρομος Τσαουσακης
και η λιστα ανανεωνεται συνεχεια.


Στην εντονη αναζητηση γαματων πραγματων που συνδεονται με το ονομα μου βρηκα το coctail BLOODY MA(I)RY εξου και η ξαφνικη αλλαγη του τιτλου του blog. (epic fail φυσικα ειναι οτι δεν μου αρεσει το συγκεκριμενο μειγμα).
Επισης για να ζηλεψετε ακομα περισσοτερο οσο εγραφα αυτο το αρθρο ανακαλυψα οτι το ονομα μου ειναι πρωτο στις αναζητησεις τραγουδιων με ονοματα:





Ετσι για να το δαγκωσετε (το πληκτρολογιο) απο την ζηλια σας δινω και ενα bonus κομματι πολυ χιτακι στο νηπειο . Ναι ρε το ονομα μου ειναι και παιχνιδιαρικο.





Τωρα που το σκεφτομαι το ονομα μου δεν ειναι και τοσο κακο.



Τωρα που τα ξανασκεφτομαι το My name is Maria.Maria σκετο, δεν ακουγεται και τοσο ασχημα.



Με αγαπη για το ονομα της, μια υπερηφανη ΜΑΡΙΑ.

Update:

1 σχόλιο:

  1. πολύ ωραίο το άρθρο Μαράκι! Κι εγώ που νόμιζα ότι έχω σπάνιο όνομα τελικά δεν έχω! Να και μια απογοητευμένη από λάθος εντύπωση :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή