Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

ΠΛΗΝπολιτες.ΠΛΗΝαθρωποι.

Ζουμε σε μια κοινωνια του πλην.τι σημαινει αυτο; Ελα να κανουμε την αφαιρεση μαζι.

ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΝΟ.ΑΣΕ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ ΚΑΤΩ.

Εχουμε και λεμε: βαλε την κοινωνια , και βγαλε την ανθρωπια,την εμπιστοσυνη, την αλληλοβοηθεια, την αλλυλεγγυη,την συνεργασια, την ευγενεια,την ελευθερια.Ενταξει..;τι μας εμεινε;σωστα..Η Ελλαδα και η καθε Ελλαδα του 2010.

Μιλαμε για μια κοινωνια που ειναι sick and tired ,Και δεν φταιει μονο ενας.Δεν φταινε μονο οι γαμαουα πολιτικοι που μας ΜΠΙΠ .δεν φταινε μονο τα πρεζονια, δεν φταινε μονο οι κλεφτες, ουτε μονο οι λαθρομεταναστες.Φταει και ο Μπαμπης , και η Σουλα, και η κυρα-Ελενη, και ο Τεο και ο κυρ-Ανεστης.Τι θελω να πω?.

Οι παραπανω εχουν μια δικαιολογια.Ναι.Οι πολιτικοι μας τεκνοποιουν γιατι εμεις εχουμε ανοιξει τα ποδια.Τα πρεζακια ειναι εκει και σου ζητανε 1Ολεπτα για "ενα εισιτήριο" -προς τα πανω φυσικα- γιατι κανεις δεν φροντισε να τους βοηθησει.Οι κλεφτες απολυθηκαν, απελπιστικαν, ειναι ανεργοι, με αναγκες, με θελω, με παιδια. Και οι λαθρομεταναστες ειναι εκει μπροστα σου γιατι καποιοι ηθελαν να γινουν πλουσιοι μεταφεροντας τους σε βαρκες του 12ου αιωνα. Ναι γι'αυτες με τα κουπια λεω.

Εσυ ομως κυρα Μαιρη τι δικαιολογια εχεις που εβρισες την κοπελα που ηταν μπροστα σου επειδη δεν μπορουσε να κανει στην ακρη για να περασεις? Η εσυ κυρ Νικο γιατι καλεσες την αστυνομια επειδη ο απο πανω εκανε το αξιο-θανατικης-ποινης-αδικημα του να κανει παρτυ γενεθλιων στην κορη του? και συ χαρωπη νοικοκυρουλα μου , γιατι δεν λες τιποτα οταν ακους στο διπλανο διαμερισμα ΑΥΤΟΝ που δειχνει οτι εχει αρχιδια χτυπωντας ΑΥΤΗΝ που δεν προλαβε να μαγειρεψει;Και οχι μονον αυτο αλλα το περισσοτερο που μπορεις να κανεις αξιοθρηνητη, ειναι να την κουτσομπολεψεις με την απο κατω γιατι δεν τιναζει τα χαλια συχνα.

ΚΛΑΠ, ΚΛΑΠ, ΚΛΑΠ.

Οχι το χειροκροτημα Δεν παει μονο σε εκεινους, αλλα και σε εσενα αγαπητε αναγνωστη.Γιατι ναι, ναι τωρα που το διαβαζεις σκεφτεσαι κατι σαν "Εχει ενα δικιο η μαλακω, εγω θα το ελεγα αν ακουγα ξυλο διπλα".Ναι, οκ. τωρα πιστευεις οτι εισαι πιο αθωος και απο ασπρο περιστερακι που κουνιεται στους ρυθμους του 'staying alive" ετσι;
ΣΚΑΤΑ ΕΙΣΑΙ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Πλεον δεν εμπιστευομαστε ουτε την σκια μας, φερομαστε εχθρικα ακομα και στα σκυλακια σε αποσταση 10 μετρων και βριζουμε την καταντια του σημερα.

Οχι φιλε μου , κατι κανεις λαθος και θα στο αποδειξω με μια απλη προσωπικη εμπειρια.Ο θεος της sony erricsson αποφασισε να με τιμωρησει το σαββατοβραδο, για να μαθω αλλη φορα να μην φορτιζω το κινητο μου , μονο γιορτες και αργιες.Και φυσικα στις τσεπες μου υπαρχει μονο το 5λεπτο που βρηκα προχθες στον δρομο.Ετσι λοιπον και ενω κατευθυνομαι προς την παρεα που εχω στησει μονο δυο ωρες , το κινητο μου πεφτει σε υπνο βαθυ οσαν αλλη ωραια κοιμωμενη.Δεν εχασα την ψυχραιμια μου.Σαββατο βραδυ λεω , τοσος κοσμος, καποιος θα βρεθει να μου δωσει να παρω ενα τηλεφωνακι.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ NO1: Mην εισαι τοσο αισιοδοξα μαλακας.ΚΑΝΕΙΣ δεν θα σου δωσει το τηλεφωνο του εκτος και αν μοιάζεις με την Megan FOX η τον George Clooney.( αν και στις μερες μας και ο Γιωργακης πορτα θα ετρωγε.).

Η πρωτη που πλησιαζω ειναι μια κοτσονάτη μεσηλιξ.Της εξηγω την κατασταση και την ρωταω ευγενικα αν εχει καρτα για ενα τηλεφωνο."οχι το τηλεφωνο μου..οχι το τηλεφωνο μου...." αρχιζε να ουρλιαζει η τυπισσα και να τρεχει σαν τον κεντερη φτιαγμενο.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΝΟ2: MΗΝ πηγαινεις σε πρεσβυτερες. για καποιο λογο πιστευουν οτι ολοι οι κλεφτες του κοσμου λιγουρευονται το χρυσο δαχτυλι και το κινητο τους με την αρχαια κεραια που πιανει σημα στον αρη.ΚΑΙ δεν κολωνουν να σε κανουν ρεζιλι ακομα και χαρτομαντηλο να τους ζητησεις γιατι κατα βαθος θελεις να τους κλεψεις την μαρκα-με καψες- τσαντα.

Οπως καθε αγωνιστης που σεβεται τον εαυτο του ετσι και γω με μια ηττα δεν το βαλα κατω. Αυτη την φορα στοχευω σε παρεες ανω των 3 ατομων και παω με το κινητο στο χερι καμαρωτα καμαρωτα, ωστε να καταλαβει καθε ανθρωπος με το βασικο iq οτι εχω ηδη δικο μου κινητο και δεν χρειαζομαι την δικη του μπακατελα. Η παρεα που ρωτησα μου εδωσε βουβη χυλοπιτα αυτην την φορα.Ουτε καν μπηκαν στο κοπο να μου πουν οχι.
ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΑΤΑ. Ημουν τοσο κοντα στην Ιθακη μου και δεν μπορουσα να την βρω γιατι μου χαλασε η πυξιδα.

ΜΟΝΟ 45 χυλοπιτες μετα, καποια κοπελα με λυπηθηκε και μου δωσε το κινητο της.Το πηρα με χερια που ετρεμαν απο συγκινηση λες και μου δωσε τον χαρτη της χαμενης Ατλαντιδος. Το πιο πιθανο ειναι να μην διαβασεις ποτε αυτες τις λεξεις , αλλα σε ευχαριστω ρε κοπελια..νομιΖα οτι θα πεθανω ψαχνωντας ενα γαμωκινητο με καρτα για whats up και η ανθρωποτης θα με αποφευγει λες και ειμαι ο Πασσαρης.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΝΟ3:ομοιος ομοιον αγαπα. πλησιαζε τους ομοιους σου εμφανισιακα.Αυτοι πολυ πιθανον να σε καταλαβουν.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΝΟ4:Σε αναλογη περιπτωση πηγαινε καλυτερα σε κανα περιπτερο. Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να επικοινωνησεις προτου φας περισσοτερες χυλοπιτες και απο την μαρια την ασχημη.(που την θυμηθηκα?).Φυσικα η συμβουλη αυτη μου δοθηκε αφοτου τελειωσε ο εφιαλτης στο δρομο με τα α-καρτοκινητα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΝΟ4:νομιζω αυτη ειναι και η βασικοτερη.ΦΟΡΤΙΖΕ ΤΟ ΓΑΜΩΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΚΟΥΣΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΥΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΞΩ.(αυτο απευθυνεται κυριως σε μενα).

και γυρναω λιγο πισω , πριν χαθω στις ιδιες μου τις συμβουλες, και ερωτω εσενα φιλτατε αναγνωστη. θα μου εδινες το κινητο σου;Μεταξυ μας τωρα , εγω ξερω τι σκεφτεσαι. παραδεξου ομως και συ στον εαυτο σου . ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΙΝΕΣ. γιατι μπορει να στο εκλεβα, η να σε σκοτωνα. η να σε βιαζα (!). η πρωτα να σε σκοτωνα , μετα να εκλεβα και για το τελος να σε βιαζα. Η αυτα , με αλλη σειρα.Μηπως αυτο θα επρεπε να σε βαλει σε σκεψεις; μηπως να κουρδισεις σιγα σιγα το νιονιο σου;

Και ετσι ρε παιδι μου, για να χω ενα εμπειρο blog θα αναφερω αλλη μια προσωπικη εμπειρια.
Περπαταω χαρα και τσαχπινια σε κεντρικους δρομους αργα το βραδυ.Ξερω, ξερω αναρωτιεσαι γιατι δεν φοβαμαι αφου οι δρομοι μετα τις 12 γεμιζουν κλευτες/βιαστες/απατεωνες/αλλοδαπους/αστεγους/σκυλους/λυκους/φαντασματα/μπατσους.
Υποθετω ζω στον δικο μου ουτοπικο κοσμο , που το πιο επικυνδινο πραγμα ειναι οι τσιχλες ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ που σου προκαλουν τεριδονα και σου κολλανε στα μαλλια..Αλλα δεν ειναι το θεμα μας η δικη μου γαμαουα κοσμαρα. Εκει που περπαταω χαζευοντας τα σκισμενα μου παπουτσια με σταματαει ενας τυπακος και με ρωταει αν εχω κανα ψηλο. Παραξενευτηκε τοοοσο που σταματησα , που βιαστηκε να προσθεσει "μην φοβασαι , δεν θα σου κανω τιποτα.".
Φαντασου τι του χαν πει του ανθρωπου.Και ενω ειχε στην διαθεση του απειρες ευκαιριες για να ταιμαχισει/πηδηξει/κλεψει/βρισει και τα ρεστα ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.γουαου ετσι?

Κλεινοντας αλλο ενα ανουσιο αρθρο, θελω να ξανατονισω την μιζερια που εχουμε φτασει.Μας μιλαει ενα μαυρος στο λεωφορειο και νομιζουμε οτι ειμαστε εγγυος.Μας ζητανε τηλεφωνο , θελουν να μας κλεψουν.Ενταξει ρε παιδια ειπαμε υπαρχει αυξηση της εγκληματικοτητας , αλλα ΔΕΝ θελει να σε κλεψει και η σκια σου.



ΚΑΙ να θυμαστε: οπως φεροσαστε, σας φερονται.Αν μου χατε δωσει ενα γαμωτηλεφωνο απο την αρχη δεν θα σας εκραζα τωρα.

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΖΗΤΑΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΤΑΙ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ BLACK-BLOG. (ΟΚ,αυτο ηταν κρυο αστειακι , γιατι προσπαθησα πολυ να γραψω σοβαρα, και τωρα κοντευω να σκασω.).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου